Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vetemjöl onyttigt?

  • Josses 7 oktober 2010

    Skrivet av hybrex den 7 okt 2010

    Men känner inte för att behandla folk med respekt som inte förtjänar det ett dyfft så är det iaf
    Man får den respekt man förtjänar, plutten

  • rostok 7 oktober 2010

    Skrivet av Josses den 7 okt 2010

    Skrivet av hybrex den 7 okt 2010

    Men känner inte för att behandla folk med respekt som inte förtjänar det ett dyfft så är det iaf
    Man får den respekt man förtjänar, plutten


    Precis!!

  • boz1965 7 oktober 2010

    Hybrex:

    Är det respekt du är ute efter så kanske du skulle söka dig till en annan sajt i fortsättningen.
    Här har du nog bränt dina broar, är jag rädd för.

  • knyppeltanten 7 oktober 2010

    Har man IBS (orolig mage) kan man bli sämre om man äter fibrer, då är vetemjöl bra. Så allt är relativt.

  • hybrex 7 oktober 2010

    "Men känner inte för att behandla folk med respekt som inte förtjänar det ett dyfft så är det iaf"
    MisstolarN som vanligt framme igen. Inte sagt något om att jag vill ha respekt av andra? Utan att respektera andra, men som sagt vissa bryr man sig inte om att respektera. Finns många många sajter på internet. Btw, tbh spelar det inte så stor roll.

    Nej, nu sårar ni mig. Not

    Kom iaf ytterliggare inlägg från alla tre, som lovade att det var deras sista ord >.< Får väl se om truten öppnas igen?

    Jaha där ser man, då vet jag det om jag träffar på någon med IBS. Tur är väl det att jag själv inte lider av det, speciellt när jag hatar vetemjöl men Grahamsmjöl går bra =)

  • idea_ 7 oktober 2010

    Hybrex, hur gammal är du egentligen? Funderar eftersom du på tonen i dina inlägg låter som en dryg "fjortis".

    Edit: syftar på att du kallar folk tant när de har argument som ej faller dig i smaken.

  • Okänd 7 oktober 2010

    *

  • hybrex 7 oktober 2010

    Det brukar stå på sidan av hur gammla personerna som skriver inläggen är. Tror du det inte så är det ju upp till dig. Inte så att jag bryr mig om du tror jag är 10 eller 50. Nej, tar faktiskt mina mediciner

  • idea_ 7 oktober 2010

    Ännu ett undanglidande ickesvar fyllt av förolämpningar. När man startar en tråd och uttryckligen frågar efter motståndares åsikter är det inte god netikett att förolämpa de som svarar. Men om du inte fått någon uppfostran kan man inte göra mycket åt saken, möjligen anmäla dig till MK då man här ska hålla på netiketten. Detta är allt jag vill framföra (om du nu inte kommer med så grova förolämpningar att de kräver respons), om det är något jag inte tål så är det mobbare, pedagog som jag är.

  • hybrex 7 oktober 2010

    Nawww, så rörande. Men att skylla det på uppfostran vette tusan. Viserligen har pappa betett sig som en idiot, men men. Du verkar då verkligen inte veta hur man behandlar en "mobbare" isf. Du får nog ta och gå utbildningen som pedagog igen. Mobbad som jag är.

    Btw, snart mer inlägg en vildjäst, tar dock ett tag innan tråden är större än surdeg.

  • hybrex 7 oktober 2010

    Hmm, nej det här tar ju för mycket tid att vara inne och svara på beundrarpost varje dag. Som boz var inne på tidigare har vi fått en allt slappare livsstil. Kanske bäst att ändra på den och sluta sitta här. Ha det alla fans =)

  • knyppeltanten 7 oktober 2010

    Om ni måste förolämpa varandra kan ni väl göra det privat och inte i en länk som handlar om vetemjöl och som tydligen har urartat.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.