Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

ActiFry

  • bibbic 17 december 2010

    Har någon provat Tefals ActiFry? Verkar vara en trevlig julklapp och enkel att använda ,men blir maten bra?

  • Marksten 17 december 2010

    Jag hade det här uppe för någon månad sedan men det var inte många som hade köpt någon. Tycker det verkar helrätt men det tar väldigt lång tid att fritera. Man kan lika väl köra i en varmluftsugn= samma prinip

  • jollo10 17 december 2010

    Är det fritösen? Köp den, tycker den verkar kanon

  • flabban 17 december 2010

    Boz, var är du?

  • estrid1 30 december 2010

    Hej! Jag har nu införskaffat ovan nämda "pryl".Dom hade -20% på allt den 25-26/12.Dessutom var den redan rejält prissänk så vi betalde 1032 för den så det kan man ju kalla Scheiße billigt!
    Jag och min man gjorde pommes frittes i går-.Tycker det är fel att marknadsföra "apparaten" som en fritös.Den är mer som en automatisk stekpanna.Vi köpte "färdiga"-djypfrysta pommes.Då behövdes det inte tillsättas något fett alls.Därimot salt-vilket vi missade.... vi hällde i hela påsen på 900 g,men då åkte det upp pommes på kanten som man fick peta ner då och då.Dom smakade som ugnsbakade pommes mestadels gör..Vi körde dom i 40 mim,men då blev dom lite väl hårda och mörka.Min man som inte är så "händig" sa att han nog kommer att använde den en hel del.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.