Hejsan! :) Jag är världens choklad freak och jag vill gärna ha många goda recept på chokladkakor, små chokladkakor, lång panne kakor, :)
Det ska vara enkelt ocå inte för komplicerat :P
Men jag gillar inte nötter förutom jordnötter, banan gillar jag inte heller.
kramkram JmSv
Fiona29 juli 2008
Har du provat sökfunktionen? Det finns hur många recept som helst, så testa dig fram! :)
Johannahjelm29 juli 2008
jo, men det finns så mycket :o Tänkte om ni hade tips på något enkelt inte för svårt :)
EnsammaMamman29 juli 2008
Prova dessa, de är bara såååå goda och väldigt lätta att göra också. Fudgemuffins
ojsan! du gillade ju inte banan:o Det var ju inte meningen att ge dig tips på en rätt du inte gillar:) Du får hoppa över smulpajen. Den godaste av recepten jag skrev är chokladcheesecake, sen kommer fryst chokladmaräng. Men marängtårtan var lite mer kompliserad att göra, men super god. Mina barn hjälpte till och vispa, jag tänkte på annat och släpte skålen och vips så hade jag maräng över hela köket:p Men det blev gott ändå:p(Y)
systeryster29 juli 2008
Det här är vad jag kan bidra med när det gäller choklad.:p
Har inte lyckats klura ut hur man gör för att få in länkarna, men jag har två goda chokladrecept (som är enkla att göra dessutom:p):
Läskigt goda kakor
Cookies med nobless
Hejsan! :) Jag är världens choklad freak och jag vill gärna ha många goda recept på chokladkakor, små chokladkakor, lång panne kakor, :)
Det ska vara enkelt ocå inte för komplicerat :P
Men jag gillar inte nötter förutom jordnötter, banan gillar jag inte heller.
kramkram JmSv
Har du provat sökfunktionen? Det finns hur många recept som helst, så testa dig fram! :)
jo, men det finns så mycket :o Tänkte om ni hade tips på något enkelt inte för svårt :)
Prova dessa, de är bara såååå goda och väldigt lätta att göra också.
Fudgemuffins
De här chokladkakorna är jättegoda!
Annas chokladrutor
Här kommer tips som jag vet är goda.
Choklad/banankakor
Chokladmuffins med Philadelfia glasyr
Banansmulpaj med choklad
Muffins med Polly
Jordgubbspaj med vit choklad
Knäck muffins
Chokladcheesecake
Chokladtårta
Fryst chokladmaräng
ojsan! du gillade ju inte banan:o Det var ju inte meningen att ge dig tips på en rätt du inte gillar:) Du får hoppa över smulpajen. Den godaste av recepten jag skrev är chokladcheesecake, sen kommer fryst chokladmaräng. Men marängtårtan var lite mer kompliserad att göra, men super god. Mina barn hjälpte till och vispa, jag tänkte på annat och släpte skålen och vips så hade jag maräng över hela köket:p Men det blev gott ändå:p(Y)
Det här är vad jag kan bidra med när det gäller choklad.:p
Kladdkaka med choklad och citrussmak
Varm chokladsås
Dessa brownies är supersmaskiga! Visserligen innehåller de nötter man man kan säkert utesluta dem.
Dessa går inte heller av för hackor:p:p:p
Några förslag:
Skurna chokladkakor
Lyxig kladdkaka
Godismuffins
Arraksrutor
:)Här är några förslag
Chokladsås
Fyllda chokladformar
Varm chokladsås
(Y)(Y)(Y)
(Y)Kika bland mina recept! Har några st super goda med mycket choklad!
Verkligen värt att testa! Mumms! (L)
Här kommer några av mina favoriter
Sivs chokladkaka
Jörnskaka
Chokladrutor
Choklad dubbletter
Lycka till:)
Har inte lyckats klura ut hur man gör för att få in länkarna, men jag har två goda chokladrecept (som är enkla att göra dessutom:p):
Läskigt goda kakor
Cookies med nobless
Hej Gloomyior, en hjälpande hand:
Läskigt goda kakor
Cookies med nobless
mmmm...choklad! Pröva denna!
Chokladtryffelkaka med pinjenötter.
(Y)
p.s. pinje nötterna kan man ju hoppa ,om man av någon anledning inte tycker om/tål dessa! d.s
okey, tack för alla tips :D nu ska jag baka mycket :D min mamma fyller år om 1 vecka så då kan man ju baka något till hon oxå :)
Polly chokladkaka