Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

ananas och purjolöksröra till smörgåsar eller smörgåstårta

  • lottilotti 15 januari 2009

    Jag söker ett recept på en fyllning som är så god och vad jag vet så är det ananas och purjolök och sen vet jag faktiskt inge mer, snälla hjälp mig.
    Brukar finnas på kaféer bl.a.

  • anluk 15 januari 2009

    I denna finns det en ananas/purjoröra kan det vara något sådant?? Men här är ju kycklingkött också så det kanske inte alls vad en sådan du var ute efter?

  • lottilotti 15 januari 2009

    :DTack, tack ska absolut prova och se om smaken är den rätta sen om det är kyckling i gör inget. Vi provar, tack så mycket

    (L)lottilotti

  • Frita 16 januari 2009

    Jag brukar ta en burk krossad ananas, hälla av spadet, finhacka en liten bit purjo, blanda i lite gräddfil och majonnäs. Vet inte exakt hur mycket av varje, men börja du med 2 msk gräddfil och 1 msk majonnäs. Vill du ha en lösare fyllning, spara spadet och använd dig av detta sen. Lycka till!

  • lottilotti 16 januari 2009

    Tack för det, skall prova. Tänk att det finns så många hjälpsamma människor, vad roligt det är(L)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.