Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

baka. alla hjärtans dag

• amorboy 17 januari 2008

Jag skulle vilja ha tips på nåt man kan baka med sin älskade. vi har just nu 70 mil emellan oss men jag ska åka ner till henne och tillbringa 14 dar där nere och skulle gärna vilja baka något gott vi kan smaska på. i köket kan vi ju både skapa o umgås =)

• Okänd 17 januari 2008

Testa gärna mina "supergoda Citrusbitar" eller glasyrkakan i långpanna.Bägge två är kalasgoda.
    Kika gärna på mina recept.Hoppas du hittar nåt.

• amorboy 17 januari 2008

Skrivet av Liliane den 17 jan 2008

Testa gärna mina "supergoda Citrusbitar" eller glasyrkakan i långpanna.Bägge två är kalasgoda.
    Kika gärna på mina recept.Hoppas du hittar nåt.

Tack så mycket. jag tor jag nappar på citrusbitarna. får försöka beta av lite flera recept sedan. Nu när jag är arbetslös får jag väl roa mig med bakning istället =)

• 17 januari 2008

Skrivet av amorboy den 17 jan 2008

Jag skulle vilja ha tips på nåt man kan baka med sin älskade. vi har just nu 70 mil emellan oss men jag ska åka ner till henne och tillbringa 14 dar där nere och skulle gärna vilja baka något gott vi kan smaska på. i köket kan vi ju både skapa o umgås =)

tycker du kan titta här:
    http://www.menyse.com/action/subcategory?categoryid1=11243
    (Y)(Y)

• anluk 17 januari 2008

Du kan baka paj i en hjärtform. Huvudsaken är nog att du gör något inte vad du gör!

• Amika 17 januari 2008

Skrivet av amorboy den 17 jan 2008

Choklad är ju ett afrodisiaka. *ler* De flesta tjejer älskar choklad. Jag har en underbart god chokladkolakaka bland mina recept. :)
    Jag har även skrivit en artikel här på matklubben om alla hjärtans dag. Där jag berättar varför vi firar det. Kanske kan impa lite på flickan? :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.