Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Borttappat köttfärssrecept!!

  • Penne 25 januari 2009

    Jag prövade för ett tag sedan ett jättegott recept på köttfärssås härifrån som jag vill göra igen. Men nu kan jag inte hitta det bland mina recept! Jag har sökt på köttfärssåsrecept men inte lyckats hitta rätt.

    Jag minns inte vem det var som hade lagt in receptet, men jag minns att det var köttfärs, grädde, 2 rivna poatisar, cayennepeppar och tomatpure i såsen. Är det någon som känner igen detta recept?? Vill gärna få möjlighet att spara det den här gången, det var så gott!!

  • Matvagott 25 januari 2009

    Nej...
    Men prova gärna mitt recept på min sida
    Morfars köttfärssås recept...

    Ha det....(Y)

  • farmoringer 25 januari 2009

    Var det verkligen ingen gratäng då? Låter mer som det när du skriver riven potatis..

  • Penne 25 januari 2009

    Nej det var köttfärssås, och man hade pasta till. Potatis märktes inte av, den gav bara lite god smak.. Jag letar vidare bland alla recept, men det finns en hel del köttfärssåsrecept så det tar nog ett tag... :)

  • Dunadain 25 januari 2009

    Tydligen försvinner recepten från sidan, om ägaren till receptet väljer att ta bort den. Då förvinner den även i alla andras sparade recept. SÅ jag väljer ofta att spara hem hela receptboken som pdf-fil för säkerhets skull.

    PS. Jag är inte helt säker att det funkar så, men har för mig att jag läste detta i en annan tråd.

  • molu 25 januari 2009

    ismo10 har ett recept på italiensk köttfärssås som verkar stämma
    med receptet du efterfrågar

  • Penne 25 januari 2009

    Åh tack!! Ismos recept är det! Tack snälla! Letade igenom recept hur länge som helst, men till slut gav jag upp! Tack för din hjälp!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.