Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Creme fraichédressing

  • tingeling-71 28 augusti 2008

    Hej,
    För flera år sedan fanns det att köpa en Creme fraichédressing som var / är super god, nu hittar jag inte den längre, men jag vet att den görs för den finns på bland annat Pizza Hut. Är det någon som har tips på hur man gör, den är ju så super god.
    Tjing! 1 :p

  • Prima 28 augusti 2008

    Sorry, ingen aning! Tycker att jag känner igen själva dressingen dock, var produktnamnet skriven med snirkliga bokstäver!?

    Kan du inte fråga din butik, den verkar ju iallafall tillverkas, kanske bara butiken/butikerna som över lag plockat bort den ur sortimentet...

    Jag saknar Arlas creme fraiche med ädelostsmak. Brukar köpa den om somrarna när jag är på öland... men i år fanns den inte :( Tror det var arlas produkt iallafall...

  • softis 28 augusti 2008

    Finns det inte en dressing på typ vitlök,gräslök,salt å gräddfil?Den brukar man oxå få till pizza!? Men fråga på pzza hut då,kanske dom köper färdigblandad?

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.