Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Hjälp önskas till matklubbare som saknar sin chatt och internet

  • boz1965 15 mars 2010

    Blir det pengar över skulle vi ju kunna donera dem i monicas namn till parkinsonsforskning (det var väl parkinson, Mia?).

    Åsikter, nån?

  • anette_m 15 mars 2010

    Skrivet av boz1965 den 15 mar 2010

    Blir det pengar över skulle vi ju kunna donera dem i monicas namn till parkinsonsforskning.

    Åsikter, nån?

    Ett bra förslag :)

  • The_mama97mia 15 mars 2010

    Men... ni är härliga! GUd vad jag är glad för alla goa vänner här!!!!!!!!
    nu ska vi se till att monica är tillbaka i cyberspace snart!

    Jag har en anonym givare med 500 spänn också!!!!!!!
    Nuiska vi snart ha monica47 med oss igen!!!!!!!!!!!!!

  • lena_61 15 mars 2010

    Skrivet av mama97mia den 15 mar 2010

    Men... ni är härliga! GUd vad jag är glad för alla goa vänner här!!!!!!!!
    nu ska vi se till att monica är tillbaka i cyberspace snart!

    Jag har en anonym givare med 500 spänn också!!!!!!!
    Nuiska vi snart ha monica47 med oss igen!!!!!!!!!!!!!
    (Y)

  • marilyn 15 mars 2010

    Ett jättebra förslag boz1965!!.

  • Mistys 15 mars 2010

    Klart att ni kan skicka resten till P-forskning eller liknande om det inte finns annat som behövs i samband med datorköpet. Ny skärm , ny mus eller andra hjälpmedel. Eller är paketet kanske komplett:)

  • boz1965 15 mars 2010

    Statusuppdatering:

    mama97mia - 1000.-
    flingsalt - 100.-
    Marksten - 200.-
    Sikaal - 100.-
    Misty09 - 100.-
    marilyn - 1000.-
    boz1965 - c:a 250.- (fraktkostnaden) + arbete (montering och installation).
    Kari58 - 100.-
    jimboz - 100.-
    mamago - 100.-
    anette_m - 100.-
    Lena_61 - 500.-
    Anonym - 500.-

    Totalt 3900.- (frakten från mig till monica oräknad)

  • boz1965 15 mars 2010

    Skrivet av Misty09 den 15 mar 2010

    Klart att ni kan skicka resten till P-forskning eller liknande om det inte finns annat som behövs i samband med datorköpet. Ny skärm , ny mus eller andra hjälpmedel. Eller är paketet kanske komplett:)


    Eftersom hon har dator innan (pajad) så räknar vi med att hon har skärm, t-bord och mus redan, men det kommer vi att kolla upp så att vi är säkra. :)

  • UllaC 15 mars 2010

    Jag ställer självklart upp, 300:- från mej!

    Ett mycket bra förslag Boz - blir det pengar över skall de gå till forskning av parkinson.

  • kari58 15 mars 2010

    Vill bara säga vilka underbara människor som finns, det känns så skönt att folk ställer upp för varann. Ursäkta jag är inte van med det. Min lycka var när jag hitta er, tack alla.O hoppas Monica47 är här snart.krammmmmmmmmmmmm

  • Mistys 15 mars 2010

    Skrivet av boz1965 den 15 mar 2010

    Skrivet av Misty09 den 15 mar 2010

    Klart att ni kan skicka resten till P-forskning eller liknande om det inte finns annat som behövs i samband med datorköpet. Ny skärm , ny mus eller andra hjälpmedel. Eller är paketet kanske komplett:)


    Eftersom hon har dator innan (pajad) så räknar vi med att hon har skärm, t-bord och mus redan, men det kommer vi att kolla upp så att vi är säkra. :)


    :) Tänkte bara att får man ny fin dator kan det ju vara trevligt med fräsch skärm mm om det man har kanske är av äldre modell. Men det där fixar ni säkert och kollar upp jättebra (Y)

  • boz1965 15 mars 2010

    Skrivet av Misty09 den 15 mar 2010

    ...Tänkte bara att får man ny fin dator kan det ju vara trevligt med fräsch skärm mm om det man har kanske är av äldre modell. Men det där fixar ni säkert och kollar upp jättebra (Y)


    Det hänger också en del på hur mycket pengar som kommer in... :)

  • The_mama97mia 15 mars 2010

    jag har tårat i ögonen, vad alla är fina - jag är så glad för er !

  • Okänd 15 mars 2010

    Bidrar med 100:- Väldigt bra förslag!
    Önskar alla MK-bare en Glad vår!

  • lena_61 15 mars 2010

    Gud så duktiga och snälla alla är. Har varit i kontakt med Monicas assistent per tel och vet vad Monica saknar oss. Bad henne hälsa från oss alla på MK men att inte säga nått om insamlingen. Detta blir en riktig solskenshistoria (L)

  • jimboz 15 mars 2010

    Detta är en unik sajt med unika människor ....Härligt med gemenskap som inte bara rör mat utan också humanitära egenskaper...

    Jag missade hur insättningen skulle gå till....

    Du är en härlig medmänniska mama97mia :)

  • The_mama97mia 15 mars 2010

    Skrivet av jimboz den 15 mar 2010

    Detta är en unik sajt med unika människor ....Härligt med gemenskap som inte bara rör mat utan också humanitära egenskaper...

    Jag missade hur insättningen skulle gå till....

    Du är en härlig medmänniska mama97mia :)


    tack snällt sagt,
    jag vet inte själv jhu rvi exakt gör, men det är bra om man liksom anmäler intresse som folk gjort -
    typ jagt vill ge x kr
    vi har inte fundrat ut hur vi ska göra rent konkret, det kan bli så att jag får lägga ut själv o alla får betal till mig sen
    självklart mot kvitto

  • mattant41 15 mars 2010

    Ingen aning om vem hon är men en hundralapp kan jag ändå avvara.

    Alltså 100:- härifrån.

  • Okänd 15 mars 2010

    Jag vet knappt vad det handlar om, kom nyss från affären. Men det verkar vara för en god sak så jag kan ge 100:-
    Om det är till glädje och inte för lite.

  • boz1965 15 mars 2010

    Skrivet av danniella den 15 mar 2010

    Jag vet knappt vad det handlar om, kom nyss från affären. Men det verkar vara för en god sak så jag kan ge 100:-
    Om det är till glädje och inte för lite.


    Klart att det inte är för lite. ALLA bidrag räknas. Och ALLA bidrag är till STOR glädje. :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.