Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Inläggningar till 5-minuterssill

  • Dintan 6 april 2009

    Hej!

    Vill ha recept som innehåller ABBAs 5-minuterssill. Gärna klara sådana, alltså inte med majonnäs eller sånt.

    Tack!

  • Dintan 7 april 2009

    Finns det ingen som kan hjälpa mig inför påsk!!!

    :'(

  • festmaten 7 april 2009

    Här kommer två förslag:
    Inlagd sill med palsternacka
    Ginspetsad enbärssill

  • Dintan 7 april 2009

    Skrivet av kalasmad den 7 apr 2009

    Här kommer två förslag:
    Inlagd sill med palsternacka
    Ginspetsad enbärssill


    Gin och enbärssillen ska jag definitivt testa i helgen

    Tack!

  • kockenamatoren 7 april 2009

    Ett snabbt enkel och så god sillrecept som vi brukar äta på p¨åsk och midsommar... Lika delar av äpple, gul paprika, gurka, cocktailtomater och rödlök. Kokta äggklyftor och gräddfil samt sillen. (Dillvippor och rädisor till garnering, inte ett måste) Smaka väl...

  • Dintan 7 april 2009

    Låter jättegott

    Tyvärr är sambon allergisk mot äpplen och en av gästerna kan inte äta paprika. Får helt enkelt testa när dom inte är med!

    Tack!

  • Gnurf 7 april 2009

    Glasmästarsill ska du vara lite försiktigt med i dessa tider....(H)

    http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=1920

  • Dintan 7 april 2009

    Skrivet av Gnurf den 7 apr 2009

    Glasmästarsill ska du vara lite försiktigt med i dessa tider....(H)

    http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=1920


    Hade det varit glasmästarkyckling hade jag nog hoppat över men det där ska jag prova.

  • MammaModesty 8 april 2009

    även om du bad om "klara" inläggningar så lägger jag in mitt recept på senaps sill här.. det är långt ifrån den köpta senaps sillen i smak... sen får du testa om du vill o känner för det... här hemma är den en klar favorit även hos barnen...

    Senapssill

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.