Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Kaffestuga.

  • azlan_lena 14 april 2008

    Åh om man finge vara med o baka o sälja ,,,,,
    lycka till Våfflor o wienerbröd , samt nått som inte kladdar i värmen men smaskigt skall det vara.(Y)

  • Ingan 21 april 2008

    (Y)När jag fikar ute vill jag gärna ha vaniljbullar (med mycket vaniljkräm) toscarutor,kolakokor .......

  • hansdotter 21 april 2008

    Chokladbollar!!!
    Passar alla barn som kommer med föräldrar för att fika!

  • tulipan 21 april 2008

    Skrivet av Roosen den 1 apr 2008

    Vad roligt med kaffestuga. Du, tulipan, jag bor ju i Rödeby och är också sugen på kaffestuga ska vi slå oss ihop, hm, he he. Vad mysigt det låter..
    Men kringlor och gott kaffe hör väl till och våfflor förstås som många andra har skrivit...
    Snäckor med olika sorters fyllning. Bor ju i Blekinge så jag har en bit upp till dig, men vägbeskrivningen skulle sitta fint.

    Lycka till! (Leende)


    Ja det hade vi juh kunnat göra egentligen. Är så förbaskat fint här på hembyggdsön... men vet inte hur många somrar till hon tänker köra där nere.. ska kolla lite med svärmor som är med i föreningen så hon vet juh allt om det där... för jag e måttligt sugen på det iafl :-)

  • Kicki8 21 april 2008

    Jag gillar choklad detta är en god långpannekaka, har även fler recept inlagda.
    Jörnskaka
    Alltid bra om det finns små enkla mackor till barnen på tex hällakaka.Chokladbollar givetvis och festis eller saft nått utan kolsyra.
    Sockerfritt har jag dessa
    Adventsälgar
    Vinbärscheesecake, sockerfri

    Dessa små kakaor är underbart goda
    Kokossnitt med choklad

  • cattis08 4 maj 2008

    Va´ himmla kul Lange att du kommit i gång med din kaffestuga!!! :D
    Jätte grattis och lycka till!
    Har jag vägarna förbi i sommar kommer jag absolut att se till att vi stannar för en god fika (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.