Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Kräm

  • loveday77 26 april 2008

    Någon som har ett gott och enkelt recept på kräm och är det någon som vet hur länge krämen kan sparas? Eller måste man äta upp den på en gång?

  • klockargarden 26 april 2008

    Hej ! Här kommer recept på en god och lättlagad kräm. Den smakat sommar, mums! Du behöver inte äta upp alla kräm på en gång. Det går bra att spara den i kylskåp 2-3 dagar.(Y)

    Sommarkräm

  • Gnagett 26 april 2008

    Jag håller med dig klockargarden, denna kräm smakar verkligen sommar. Gjorde den alltid när barnen var små så det var roligt att receptet kom fram igen så jag kan bjuda de nu stora barnen som ett barndomsminne.

  • klockargarden 26 april 2008

    Det är inte bara barn som tycker om den här krämen! Jag jobbar på ett gruppboende inom äldreomsorgen, och gamlingarna älskar den här krämen. Den har vi gjort många gånger där. Jag har gjort den här hemma också, så den går hem i alla läger.:p(Y)

  • Wombat04 26 april 2008

    Älskar kräm!!! Krusbärskräm och jordgubbskräm är favoriten, men det mesta går ner. Den här sommarkrämen minns jag från när jag var liten också. Soliga morgnar på landet, med kylskåpskall gräddmjölk som vi köpt nymjölkad av bonden kvällen före, och en ostsmörgås bredvid ...

  • Lintu 26 april 2008

    Kolla i min kokbok (:

    JORDBUBBSKRÄM

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.