Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Marsipan recept

  • emiraw 20 februari 2013

    Hej. söker recept på hur man gör marsipan till en tårta, jag vet att jag köpar den fardig men jag vill själv göra den. tack för hjälpen.

  • lillajag51 20 februari 2013

    Skrivet av emiraw den 20 feb 2013

    Hej. söker recept på hur man gör marsipan till en tårta, jag vet att jag köpar den fardig men jag vill själv göra den. tack för hjälpen.
    kanske prova mandelmassan

  • mep 20 februari 2013

    En av MK-klubbens medlemmar KAROLO har lagt in ett bra recept på Marsipan. Har gjort den flera gånger och är supernöjd. Använder mald bittermandel i stället för essensen
    Lycka till!

  • LEDIVO 21 februari 2013

    Skrivet av mep den 20 feb 2013

    En av MK-klubbens medlemmar KAROLO har lagt in ett bra recept på Marsipan. Har gjort den flera gånger och är supernöjd. Använder mald bittermandel i stället för essensen
    Lycka till!


    Här kommer receptet på marsipan och även prinsesstårta.//KAROLO
    Marsipan
    Prinsesstårta

  • LillaJa 21 februari 2013

    Hemlagad mandelmassa
    Hemlagad Marsipan
    Finns på min sida, bara att söka.
    Håll tillgodo med dessa lätta och bra recept, använda massor av gånger under alla år. Går inte arr misslyckas med.
    Hälsnigar l LillaJa

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.