Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Önskelådan

  • Lind 19 november 2007

    Hej.

    Under tiden som vi håller på att utveckla en önskelåda till alla medlemmar på Matklubben.se tänkte vi slänga upp en ny del i forumet som endast är till för önskningar utav recept.

    Här kan du skriva ifall du är ute efter något speciellt recept som du inte hittar någonstans. Andra medlemmar och besökare kan då se din önskning och då, ifall de har just det receptet, lägg in receptet på Matklubben.se

    Med vänliga hälsningar,
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • Amika 19 november 2007

    Marknadsnougat... (L) Riktig marknadsnougat. Har inte hittat recept på den någonstans. Den innehåller arrak nämligen och det än inte inkluderat i något av alla de recept jag hittat på nätet. De ger god nougat med. Men det är något som saknas... Jag tror det är arraken som saknas, men hur mkt har man i och vart hittar man arrak nu, när systemet inte tar in o säljer det längre?

  • Lind 19 november 2007

    Amika.. Bra att du börjat använda denna delen av forumet när du vill hitta nya recept. För att få bästa resultat tror jag det är bäst ifall du startar en ny tråd.

    // Mikael :)

  • Lenabk 13 januari 2008

    Jag letar efter ett recept som jag hade för flera år sedan. Det är ett recept som jag tror att jag hittade på Passagens kokbok. Tyvärr har jag tappat bort receptet och Passagens kokbok verkar inte existera längre!! Det är ett recept på smördegsinbakad fläskfilé med créme bonjour och créme fraiche. Detta recept innehåller inga champinjoner eller spenat!! Jag skulle vara mycket tacksam för detta recept!
    Tack på förhand!!
    Lena.:)

  • ninamatvrak 28 januari 2010

    Glass utan glassmaskin och med vitchoklad i! *dräggel*:p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.