Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Paltbröd....

  • wildlife 15 augusti 2008

    Hjälp!
    Jag söker ett bra recept på paltbröd med vitsås, alltså ett recept där man låter paltbrödet svälla i såsen. Inte ett där man har såsen på sidan...
    Fick en sån jäkla längtan efter paltbröd och fläsk men det var så länge sen man gjorde det så jag kommer ärligt talat inte ihåg... :( Var det bara en enkel vitsås, eller ska det vara sirap i eller...? :(
    Ett perfekt recept belönas med en paltbrödsmiddag hemma hos mig.... Resan får ni stå för själva.... :D

  • BigganL 16 augusti 2008

    Jag behöver inte riskera att göra bort mig eftersom det är långt till Brunflo men pröva att "googla" på paltbröd! Jag har aldrig ätit det själv men det finns många tips på nätet! Lycka till! (Y)
    Lägg in receptet här om du hittar något bra så kanske jag vågar testa!

  • wildlife 16 augusti 2008

    Testade, men det enda jag hittade var med såsen på sidan om... (N)
    Men har du aldrig testat paltbröd så är det dags nu.... det är nog nåt av det godaste som finns... :p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.