Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Rackarns matsedel, eller?

  • frucaos 2 januari 2016

    Är det bara jag som inte hittar, eller går det verkligen inte att lägga in en veckomeny för kommande vecka utan för mycket besvär? Veckan som syns är ju nuvarande, och i rullmenyn är det gamla veckor. Otroligt tungrott!!

  • Receptglad 3 januari 2016

    Håller helt med dig! Det är ju oftast till kommande vecka man vill planera, men som det är nu får jag hoppa fram och tillbaka och ändra vecka hela tiden. Finns det något enklare sätt så vill jag också veta?! {dont-know} mvh Receptglad

  • irrevirre 3 januari 2016

    Det är nog någon bugg efter årsbytet bara. Går inte ändra till v 1 2016, blir bara v 53 2016. Fixar nog MK-s IT lätt ?

  • frucaos 5 januari 2016

    Har du fått till det tidigare Irrevirre? För jag har alltid haft samma problem, så jag tvivlar på att det är en bugg, tyvärr.

  • irrevirre 11 januari 2016

    Hmm, ja, det har fungerat tidigare...

  • irrevirre 11 januari 2016

    A

  • Carinagunnarsson 22 januari 2016

    Det går och skriva in hela 2016 om man vill det spara den gamla och ändra bara vecko nu. och fortsätt!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.