Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Santa Maria Gulasch

  • Lenkan 23 oktober 2012

    Nu frågar jag inte efter ett recept, men jag frågar i alla fall efter något.
    Det är såhär; jag älskar att göra gulaschgryta, men min man äter inte min hemgjorda utan den ska vara gjord på Santa Maria's Easy Cooking.
    Nu hittar jag inte den i affären längre!
    Nån som vet ifall de har slutat tillverka den?

    Skulle någon kunna vara snäll och kika efter den i butiken, den kan ju finnas kvar i affärer i andra kommuner än här.
    Jag önskar att om någon hittar den, köpa några stycken och skicka till mig! Jag betalar givetvis i förskott och ni kan få en extra slant för besväret.
    Min man är galen just nu för han är sugen på gulasch \o.

  • aattaa 23 oktober 2012

    finns inte längre i deras sortiment

  • Lenkan 23 oktober 2012

    Men fortfarande, om någon vill gå på jakt och kika efter någon stackars påse som ligger kvar i en hylla...

  • poissons 29 oktober 2012

    Jag har tittat på Ica Maxi i Malmö. Tyvärr hade dom inga kvar. Men jag lovar att hålla ögonen öppna, kanske har jag tur och hittar det på ett annat ställe..

  • Lenkan 29 oktober 2012

    Vad gullig du är! Tack :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.