Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Sås till grillat?

  • muminlotta 18 juli 2011

    Har ni ett gott recept på en sås man kan ha till grillat. Ej gräddfil/creme fraiche typen, utan mer tomat varianten. Tack på förhand!

  • MatAnders 18 juli 2011

    Här har du en god en :)
    http://www.matklubben.se/recept/god_grillsaas_20325.html

  • Cassiopeya 18 juli 2011

    Mangosalsa med sting

    Detta är en av mina favoriter till grillat, du väljer ju själv hur stark du vill göra den.

    Brukar göra en vanlig tomatsalsa också, smått skuren tomat, fint hackad rödlök, lite olja, vinäger, timjan, svartpeppar och salt.

    Vet inte om det var detta du tänkt dig, men det är mina bästa salsor i alla fall :D

  • matmarie 18 juli 2011

    Vet inte hur man flyttar länkar men jag har en kanongod grillad sås som finns i mina recept. Den är med het chilisås, vitlök, röd paprika, lök, cayennpeppar och coca-cola.. titta gärna!!
    Mvh Marie

  • muminlotta 19 juli 2011

    Tack för tipsen! Ska testa allihop.Det låter jättegott. Kom gärna med fler förslag. Tack snälla!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.