Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Storköksrecept

  • Yvet 30 april 2010

    Jobbar i ett storkök. Vi bakar en hel del där till äldreboendet (mest mjuka kakor).Skulle så gärna vilja ha lite nya recept eftersom vi har kört våra gamla vanliga ganska mycket nu.Har ni några bra recept är dom mycket välkommna.

  • Yvet 30 april 2010

    Skrivet av Yvet den 30 apr 2010

    Jobbar i ett storkök. Vi bakar en hel del där till äldreboendet (mest mjuka kakor).Skulle så gärna vilja ha lite nya recept eftersom vi har kört våra gamla vanliga ganska mycket nu.Har ni några bra recept är dom mycket välkommna.

  • Gnurf 30 april 2010

    Vilket bra initiativ!!!

    Skrivet av Yvet den 30 apr 2010

    Jobbar i ett storkök. Vi bakar en hel del där till äldreboendet (mest mjuka kakor).Skulle så gärna vilja ha lite nya recept eftersom vi har kört våra gamla vanliga ganska mycket nu.Har ni några bra recept är dom mycket välkommna.

  • Roggan 30 april 2010

    Gott, snabbt och enkelt! Tredubbla receptet och det räcker till två bleck.
    Snabba långpannekakan

  • mattjejen 30 april 2010

    Den här kakan har jag bakat på äldreboendet där jag jobbar. Bittermandeloljan kan du hoppa över om ni inte har det där, men det e så otroligt gott med den i.
    Skogshuggare

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.