Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Thaimat . .......Pad Thai

  • umen 3 augusti 2008

    :o Finns det någon som har receptet på den Thailändska pastarätten...... Pad Thai?

  • marhil 3 augusti 2008

    http://www.thailandsfakta.se/thaimatpadthai.htm

  • Lilljeppe 3 augusti 2008

    Här är mitt recept. Jag skulle göra det lite roligare och hade rosa gröna och gula nudlar i. Detta för att jag tänkte att det skulle bli roligare för ungarna, men man ser ju inte färgerna. Men nudlarna ser lite lustiga ut, men det beror alltså på färgen. Alla gillade det i alla fall.
    Pad Thai

  • umen 13 augusti 2008

    (Y) Det är den "bruna såsen" som de öser i rätten som jag undrar mycket över. Är det verkligen fisksås, som det står i det första receptet från "marhil".:o

  • umen 13 augusti 2008

    (Y)Oj då.................Texten kom inte med . Konstigt! Jag får skriva om det igen.
    Jo, tack snälla ni för recepten.
    Jag funderar mycket över den "bruna såsen" som de häller i rätten. Är det verkligen fisksås man ska använda................står i receptet från "marhil":o

  • marhil 13 augusti 2008

    Hej.
    Finns ju många olika ,har just lagt in ett på mina recept från en thailändsk kock.Lycka till:)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.