Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tjejträff

  • Hjotrongull 13 januari 2008

    Om fjorton dagar ska jag ha tjejträff...Vad ska jag bjuda på då? Gärna lite tips på smårätter som man kan kombinera ihop...Är det någon som orkar komma med tips??? Har funderat på vad jag ska bjuda på i 14 dagar snart....alla som kommer älskar mat....:p

  • anluk 13 januari 2008

    Har ett recept på vitlöksmarinerad kycklingfilé på min sida som är jättegott. Även baconlindad kycklingfilé som jag har är super. Som efterrätt kan jag varmt rekommendera vit chokladmousse. (ser förresten att du också kommer från Ljungby, trevligt med lite hemmafolk)

  • Hjotrongull 13 januari 2008

    Skrivet av anluk den 13 jan 2008

    Har ett recept på vitlöksmarinerad kycklingfilé på min sida som är jättegott. Även baconlindad kycklingfilé som jag har är super. Som efterrätt kan jag varmt rekommendera vit chokladmousse. (ser förresten att du också kommer från Ljungby, trevligt med lite hemmafolk)


    Det får jag gå in på din sida och spara!! Tack för tipset!!!
    Såg att du haderecept på chokladkakan som kom från teboden också!! Toppen!!Passar på att tacka nu!!

    Carjoh

  • 13 januari 2008

    testa menyse.se
    där finns fina menyer(Y)

  • ninamatvrak 28 januari 2010

    Kommer ihåg när jag hade tjejträff då hade vi gjort
    bärfruktsallad blandat med lite apelsinlikör och glass med chokladcigarrer till!
    Som mat åt vi tacos haha, det vanliga. :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.