Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Var hittar jag andra medlemmars matsedlar?

  • Supermom70 6 mars 2009

    Är ny på detta forum och hemsida. All heder till de som byggt upp denna hemsida!! (Y)

    Hur kan jag söka andra medlemmars matsedlar på denna sida?

    Tacksam för svar :)

  • The_mama97mia 6 mars 2009

    Hej och välkommen!
    Jag tror inte det finns ngt enkelt sätt att söka MATSEDLAR så... men när man är inne i en tråd på matprat till exempel - så ser man om den som gjort inlägg har ngt inlagt - som du själv "Äter xxxx idag". Då kan man ju gå in på just den medlemmen o kolla, men annars vet då inte jag ngt sätt att hitta matsedlar generellt så.... Det är ju en bra idé annars, har faktiskt inte tänkt på det...

    Kan annars tipsa om tråden Vad blir det till middag.... där man kan kolla både aktuella tips o en bit bakåt i tiden.
    Hoppas du har mkt nöje av MK.
    /mvh Mia

  • farmoringer 6 mars 2009

    Men en del medlemmar har faktiskt valt att inte visa för andra medlemmar sin veckomeny. För så kan man göra.
    Vet inte orsaken till att man inte vill dela md sig av vad man äter. Men det är ju upp till den medlemmen...

  • Kicki8 6 mars 2009

    På första sidan ser du vilka medlemmar som loggat in,där kan man utöka och se de 100 senaste inloggningarna.Där kan du snabbt titta om de har någon matsedel som mama97mia beskrev tidigare.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.