Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

absolut ingen matfråga!!

  • 20 januari 2008

    men.....vill ha något tips. blir så torr i ansiktet i detta väder ute o måste ha en ny kräm. något förslag på någon bra kräm/salva?

  • Svesse60 20 januari 2008

    Jag har en salva hemma som är jättebra, den heter Locobase. Parfymfri och finns att köpa på apoteket, tror jag.

  • Cathootje 20 januari 2008

    tips jag fick: använder din gamla solkräm, den kan men inte behålla till nästa sommar för da blir skyndning borta men den är bra att använda som skydskräm i dåligt väder.

  • anluk 20 januari 2008

    Exuviance är superbra, men lite dyrare. Jag tycker också att Oil of Ulay är bra.

  • Okänd 20 januari 2008

    Prova Aloe Vera produkter,dem gillar jag.
    Kör även med krämer från Oriflame,väldigt nöjd med dom.
    Själv använder jag mest handkrämer.

  • ikah 20 januari 2008

    Rosenseriens krämer är jättebra tycker jag.:D
    De är utan kemikalier.(Y)

  • SaraW 20 januari 2008

    Mitt tips är att gå till närmsta apotek och be om små provförpackning på riktigt fet kräm. De brukar ha lite olika märken att välja bland. Riktigt fet kräm kan dock svida lite i huden den första tiden man använder den, men huden blir oerhört smidig. Själv tycker jag bäst om ACOs ansiktslotion och kör med Fenuril till händerna, men om jag är riktigt torr i ansiktet så kör jag först en snabb peeling och sedan Fenuril. Brukar göra susen!

  • Amika 20 januari 2008

    Jag har samma problem... Det finns ett märke som heter MaryKay. Det är det bästa jag testat någonsin... Kostar tyvärr därefter. Men det är så himla värt det. :) De har allt inom hudvård och smink. Bara högkvalité produkter. De kan komma hem och sälja hos dig som homeparty (det var därför jag var skeptisk som bara den i början) med det finns även butiker. :)

  • tuden 21 januari 2008

    Aloe Vera är helt klart bäst

  • celice 22 januari 2008

    :) Aloe Vera är en klass för sig(Y)

  • allimaca 8 februari 2008

    Me´s produkter har en riktigt bra creme som heter bivax. Trollar bort det torra.

    Dyrt men riktigt bra!!!!!!!!!!!

  • 8 februari 2008

    tack för era tips!!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.