Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Äntligen master chef

  • jas65 19 juli 2010

    Nu gör Tv4 äntligen en svensk version av master chef. Är det någon som har sökt.
    Mvh
    Anders

  • jimboz 19 juli 2010

    Det vore kul om det var någon härifrån som sökte. Jag är tyvärr blyg av mig och gör helst bort mig hemma...Det finns en person jag gärna skulle vilja se på TV ....:)

  • Forsen 19 juli 2010

    Åh, det kommer jag att följa, som tittare alltså :) jag gillar den engelska varianten. Vem blir domare/expert i den svenska varianten mån tro?

  • jimboz 19 juli 2010

    Om Melker är med så slänger jag ut tvn (N)

  • jas65 19 juli 2010

    Eller att den arga kocken i TV 3 dömer då kastar jag ut min TV.

  • Dintan 19 juli 2010

    Vilka vill vi ska vara domare då?

  • jimboz 19 juli 2010

    Den där apsnobbiga kocken från Göteborg kan jag också vara utan, han som dömer i kockSM..

    Jag vill ha Morberg med på ett hörn och sedan Kicki Danielsson och sist men inte minst Niklas på svt. :)

  • The_mama97mia 19 juli 2010

    Skrivet av jas65 den 19 jul 2010

    Nu gör Tv4 äntligen en svensk version av master chef. Är det någon som har sökt.
    Mvh
    Anders



    VAD? VAR¤? HUR?
    inte för att jag ska söka men - nyfis

  • idea_ 19 juli 2010

    Hmm, tanken med programmet är ju att man vill jobba i branchen, själv tycker jag att det är roligare att exprimentera med smaker men nöjer mig med respons från släkt och vänner :)

    (p.s. ser också gärna mat-Niklas som dommare, verkar både sympatisk och söt {embarrassed} d.s.)

  • jas65 20 juli 2010

    Ansökan är klar :)

  • Dintan 20 juli 2010

    Skrivet av jas65 den 20 jul 2010

    Ansökan är klar :)


    Du är modig du!

  • chrisq 20 juli 2010

    :DD

    Skrivet av jas65 den 20 jul 2010

    Ansökan är klar :)
    :DDvad kul hoppas du kommer med håller tummarna (Y)

  • jas65 24 juli 2010

    Är det någon mer härifrån som har anmält sig?

  • epique 24 juli 2010

    Min pojkvän pratar om att anmäla mig,får väl se om han faktiskt gör det också! :P Skulle vara skitkul men skulle vara så fruktansvärt nervös :P

  • The_mama97mia 24 juli 2010

    Heja alla! Klart att MK ska vara representerat!

  • The_mama97mia 25 augusti 2010

    Läste idag i AB att juryn kommer att bestå av Per Morberg, Marcus Aujulay och Leif Mannerström.
    Det kan nog bli bra!

  • The_mama97mia 25 augusti 2010

    http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article7668643.ab

  • sju 25 augusti 2010

    Bra jury tycker jag. Synd bara att det inte var någon kvinnlig kock med också.

  • The_mama97mia 25 augusti 2010

    Skrivet av sju den 25 aug 2010

    Bra jury tycker jag. Synd bara att det inte var någon kvinnlig kock med också.


    Ja det har du rätt i!!!
    I engelska och australiensiska MC är det inga kvinnliga jurymedlemmar heller.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.