Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Är det bara jag som........

  • Jessika 4 januari 2008

    Är det bara jag som tycker att det är tråkigt med alla sura och arga gubbar i inläggen?

    Självklart ska man kunna använda dom ibland (det gör även jag) men att alltid sätta en arg gubbe eller en tumme ner efter ett klagomål blir lite samma sak som att skriva med enbart versaler (mao att skrika). Det går ju faktiskt att skriva något negativt utan att förtydliga det ännu mer.

    Hur som helst så kommer här en riktigt glad ä:Dn från mig för nu har jag slutat och sitter bara kvar för att skriva in detta. Sedan kan jag gå hem. Trevlig helg på er!:D

  • Ekorrungen 4 januari 2008

    Önskar dej detsamma:D

  • anluk 4 januari 2008

    Använder de sura gubbarna ibland men inte så ofta. Är oftast en glad skit.

  • 4 januari 2008

    detsamma:D

  • Okänd 4 januari 2008

    Samma här:)

  • farmoringer 4 januari 2008

    använder sällan eller aldrig sura gubbar....men tummen upp..(Y)

  • tuden 5 januari 2008

    Använder sällan gubbarna

  • evaldo 5 januari 2008

    Inga sura gubbar annat än att det är befogat.:D

  • Lena 5 januari 2008

    samma här:p

  • Lilljeppe 5 januari 2008

    Samma som evaldo:p

  • Annieann 5 januari 2008

    Skrivet av Jessika den 4 jan 2008

    Är det bara jag som tycker att det är tråkigt med alla sura och arga gubbar i inläggen?

    Självklart ska man kunna använda dom ibland (det gör även jag) men att alltid sätta en arg gubbe eller en tumme ner efter ett klagomål blir lite samma sak som att skriva med enbart versaler (mao att skrika). Det går ju faktiskt att skriva något negativt utan att förtydliga det ännu mer.

    Hur som helst så kommer här en riktigt glad ä:Dn från mig för nu har jag slutat och sitter bara kvar för att skriva in detta. Sedan kan jag gå hem. Trevlig helg på er!:D

  • Annieann 5 januari 2008

    Skrivet av Jessika den 4 jan 2008

    Är det bara jag som tycker att det är tråkigt med alla sura och arga gubbar i inläggen?

    Självklart ska man kunna använda dom ibland (det gör även jag) men att alltid sätta en arg gubbe eller en tumme ner efter ett klagomål blir lite samma sak som att skriva med enbart versaler (mao att skrika). Det går ju faktiskt att skriva något negativt utan att förtydliga det ännu mer.

    Hur som helst så kommer här en riktigt glad ä:Dn från mig för nu har jag slutat och sitter bara kvar för att skriva in detta. Sedan kan jag gå hem. Trevlig helg på er!:D


    Nejdå !sura gubbar måste finnas! Själv är jag inte så där "djvlit" förtjust i julen utan snarare lite glad att den är över!
    Så nu kan vi alla luta oss tillbaka och ock gruva oss lämpligt, för det är ju dock nu ett helt år till nästa :-(.....Igår var vi och åt på pizzan här i Ö-vik, jag tog en härligt god sallad med räkor och tonfisk Mmmm underbart,) Mitt sällskap inmudigade sig en härligt god inbakad Pizza, de är speciella där på IL Padrino....underbart god pizzadeg gör de där!, som tyvärr är hemlig! God Fortsättning på det nya året!
    Annieann :-(:@

  • Queenie 5 januari 2008

    Jag skriver sura gubbar när jag tycker det är befogat, det är för att tydligare framhäva vad jag menar. Men jag skriver även glada gubbar! :)

  • 5 januari 2008

    Om man uttrycker det man är missnöjd med i ord räcker väl det? Folk kan ju läsa, varför förstärka det hela med sura gubbar? Dom kan man väl ta till när det verkligen är något extraextra hemskt, vilket det ju sällan är. Men så finns det något att ta till då?!
    Gubben med hjärtan kan man väl slösa istället, även när man framför kritik? Man kan ju tycka något är fel, men ändå ha omtanke om sina medmänniskor?

  • Annieann 5 januari 2008

    Hejsan!
    Önskar allt gott, har en gratäng på G i strax klar....har fotat och kommer strax här på mat klubben med bild och allt :-)(H)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.