Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Är det något fel på sidan igen?

  • Ernst76 12 september 2008

    Hej allihopa!:D Är det någon mer som har fel på "sin sida"? När jag går in på min sida så är prentationstexten borta och det står att jag blev medlem 1970!:o Jag är född 1976.
    Kristoffer

  • Ernst76 12 september 2008

    Presentationstexten menar jag ju!

  • farmoringer 12 september 2008

    Här är fel lite till och från tycker jag på alla sidor..

  • SDMaya 12 september 2008

    Starkt jobbat att va medlem innan du föddes:p... skämt åtsido...inget fel hittat än.:)

  • farmoringer 12 september 2008

    Man måste uppdatera hela tiden. I alla fall jag annars så händer det väldigt långsamt allting här..

  • anluk 12 september 2008

    Det är så trist när det inte funkar. Min sida ser helknäpp ut rätt vad det är och börjar spela apa.

  • busan37 12 september 2008

    För att inte tala igen om segheten. Jag försökte fylla på min veckomeny innan men det gick inte, sen tar det en stund innan inläggen syns, innan syntes det direkt. Försökte dessutom att logga ut innan, det gick inte

  • softis 12 september 2008

    För mig har d oxå krånglat idag,när jag har loggat in å klickar in mig i ett forum loggas jag ut igen,har försökt i några timmar nu,äntligen nu gick d,mysko:o

  • tantdrake 12 september 2008

    Kan allt detta ha att göra med hur många medlemmar som är inloggade? Har vi för liten server?

  • Queenie 13 september 2008

    Måste vara för liten server. Med tanke på att, som det står i nyhetsbrevet, det är över 4.000 nya medlemmar på en vecka. Med ständigt fler medlemmar varje vecka så måste det göras något drastiskt med servern. Det skapar bara irritation hos många när man försöker göra saker och det går segt som sirap.

  • farmoringer 13 september 2008

    Och så klickas det och klickas det. Saker kommer dubbelt och trippelt fast det inte är meningen...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.