Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Angående matsedel

  • Lena 30 mars 2009

    Har bara en undran hur kan någon annan gå in på min matsedel och skriva vad jag ska ha till middag???
    Personligen tycker jag att man ska få lägga in det själv. Jag tror inte att någon vet vad jag ska ha till middag?

  • anluk 30 mars 2009

    Men, kan man det????? Låter ju helt sjukt isåfall. Det är inte så att det är en matsedel från förra året som nu ploppar upp. Det gör ju det. Det jag la in förra året för v 14 fick jag redigera denna veckan.

  • bakakaka 30 mars 2009

    ?????

  • Lena 30 mars 2009

    Skrivet av anluk den 30 mar 2009

    Men, kan man det????? Låter ju helt sjukt isåfall. Det är inte så att det är en matsedel från förra året som nu ploppar upp. Det gör ju det. Det jag la in förra året för v 14 fick jag redigera denna veckan.


    Nej då det är sådan mat jag aldrig har gjort

  • Okänd 30 mars 2009

    Oj då. Det trodde jag inte man kunde. Jag har förresten aldrig tänkt tanken på att göra det.

  • anluk 30 mars 2009

    Konstigt. Jag försöker gå in på din matsedel men kan inte lägga till eller dra ifrån, måste vara något skumt. Tycker du ska maila matklubben och fråga vad som hänt.

  • Eery 30 mars 2009

    undrar om det är nått generalfel på matsedeln just nu...

    du kanske fick min för den försvann nu under natten:o

    kommer bara ihåg tre av veckans middagar och jag som ska iväg och handla nu:'(

  • popik 10 augusti 2009

    Upptäckte precis att någon annan lagt upp matsel på min sida också, och jag har inte gjort någon matsedel???

  • anluk 10 augusti 2009

    Det är inte så att det är förra årets matsedlar för denna veckan som ni har??? Detta har hänt mig och då fick jag svar av MK att det är så att förra årets matsedel ligger kvar. Alltså har gjorde jag en matsedel v 33 2008 så ligger den kvar v 33 2009.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.