Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Aprilskämt.

  • amoz 1 april 2010

    Ntf kommer ut med en "pigg" som ska hindra föraren i bilen att somna vid ratten. Det är en spetsig skruv som är fäst vid en platta som i sin tur fästes under hakan så när du nickar till sticker den vassa skruven dig på halsen så du vaknar kvickt igen!!!!:DD

  • jimboz 1 april 2010

    Jag tyckte förhöjd skatt på läsk och sockerprodukter låter som ett Aprilskämt ....I Sverige är politiker sömngångare som inte fattar ett skvatt även om dom får sanningen rakt i fejset...Läsken ska utgöra en stor del av vår fetma bland ungdomar men man börjar i fel ände..Varför ska vi göra samma misstag som i Usa och göra allt till XXXL..När jag växte upp så räckte det med en 33 cl flaska för att släcka törsten. Ta bort dessa 1,5 och 2 liters flaskor så mår Sverige mycket bättre...

  • farmoringer 2 april 2010

    Här var skämtet att palten är inte tillräckligt näringsrik så den skulle förbjudas. Men om man tillsatte broccoli och blomkål skulle det gå bra. Även pulvermos och viss halvfabrikat skulle förbjudas. Allt enligt nya EU-regler....

  • Gnurf 2 april 2010

    Nu förstår jag äntligen de som påstår att vissa saker är alldeles för allvarliga för att man ska kunna skämta om dom. Palt ska man definitivt INTE skämta om...{angry-annoyed}

    Skrivet av farmoringer den 2 apr 2010
    Här var skämtet att palten är inte tillräckligt näringsrik så den skulle förbjudas....

  • Mellanbellan 2 april 2010

    Tidningen Ångermanland skrev att George Clooney besöker Härnösand för att spela in en storfilm där. Inte speciellt fyndigt eftersom han precis varit i Östersund i samma ärende men bättre är detta: Skånska Dagbladet berättar att fotbollsintresserade föräldrar från och med 1 maj kommer att kunna göra avdrag för barnpassning i samband med fotbollsmatcher, som ett resultat av en överenskommelse mellan regeringen och Svenska fotbollförbundet. Skälet är att rut-avdraget blivit för kvinnoinriktat.

  • sikaal 7 april 2010

    http://vk.se/bild/?image=/uploaded/image/2010/4/1/april.jpg&article=340911

    Jag vet att det är dem 7;de nu, men denna är rolig, tänk om den var sann! :DD
    Hemska tanke!!

  • sikaal 7 april 2010

    Klickar fel!!!

  • The_mama97mia 31 mars 2011

    Hehe, väcker denna tråd i grevens minut, förste april imorgon igen, låt oss vara på vår vakt! Haha...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.