Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

berätta något om dig själv

  • Dorisrecept 28 februari 2008

    Jag har en leopardunge tatuerad på min högra överarm:)Den är jätte söt(L)

  • anluk 29 februari 2008

    Skrivet av solbjorg den 28 feb 2008

    I 8 år har jag fått kaffe på sängen av min mann.Hoppas jag får det i många år till :) :)


    Va underbart det låter!!!!

  • delikat 29 februari 2008

    Min vintersemester börjar idag! :D

  • kajsa36 29 februari 2008

    (L) jag är jätte kär i min man... vi flyttade i hop dag 1, förlovade oss 4 mån efter(det skulle varit tidigare om vi haft pengar) gifte oss på den dagen vi träffades 1 år senare... nu har vi varit i lag 3 år..(L) och jag är lika ny kär... han är helt underbar.. Vi har 10 barn, 1 barnbarn, 3 katter , 2 hundar.. Vi bor i 4 rum och kök (vi har byggt om lite) tursamt nog bor inte alla barn hemma...just nu är det 4 av barnen som är hemma...(Y)

  • kajsa36 29 februari 2008

    (Y) glömde att nämna våran kärleks förklaring till varandra.. vi har tattuerat in samma tattuering fast varandras namn förståss,, det är ett hjärta med en banderoll där det står våra namn, +4 ever jag har min på rumpan och min man på underarmen..

  • JennyV 29 februari 2008

    Jag älskar att släktforska!!!!

  • 29 februari 2008

    En gång för länge sen...var jag på ABBAs Sverige konsert. ( fick veta för ett par år sen att det var ju ganska speciellt eftersom dom bara gjorde en konsert i Sverige!)

  • Hewlwtt 29 februari 2008

    Jag har kört 24m långtradare.

  • gosta32 2 mars 2008

    Jag var med i publiken på Martha Stewart show i New York nu i januari. Det sändes i TV någon dag senare. Det var rätt kul faktiskt, fast jag inte trodde det innan.

  • Beson 2 mars 2008

    Jag gillar att virka och sticka till mina barnbarn. Sen löser jag korsord.
    Och jag får oxå te o smörgås på sängen av min man varje dag.(L):)

  • carola1970 2 mars 2008

    Jag längtar till Sverige nu...

  • annelieberggren 2 mars 2008

    jag är galen i mat : p vilket leder till rund bak och mage :'( . är det någon som har smal mat recept till mig, det vore (Y).

  • gosta32 2 mars 2008

    Skrivet av carola1970 den 2 mar 2008

    Jag längtar till Sverige nu...


    Var är du nu då? Kanske bor du utomlands?

  • irrevirre 2 mars 2008

    Jag spelar Nintendo-spelet Zelda. Galen i Zelda!

  • miriam 2 mars 2008

    Jag älskar våran hund Nickie. hon är så snäll:)

  • miriam 2 mars 2008

    Jag älskar våran hund Nickie. hon är så snäll:)

  • Lovis 2 mars 2008

    Är också glad i mat som ni. Har ganska nyligen hitat hit till denna sida och tycker det är jätte kul.:D

  • carola1970 2 mars 2008

    jag bor på Gran canaria på vintern

  • tulipan 2 mars 2008

    Efter år av hel**e har jag nu fått min drömmars prins, en stor gård, äntligen iförskaffat mig två hästar, 30st höns och två katter, fyra underbara barn. Har äntligen fått det liv jag drömde om som barn.

    Finns bara en mening som innefattar detta... JAG ÄLSKAR MITT LIV! *hihi*

  • MammaIrene 2 mars 2008

    Det låter härligt tulipan, livet är på topp för dig!
    Det går ju mycket upp o ner i livet, just nu är det ganska ner här hemma....
    Min mans brors barn gav i tisdags upp kampen mot sin cancer o dog 10 år gamal, 2 v före sin 11 års dag......Livet är tufft, alltför tufft i bland.
    VARFÖR?

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.