Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

berätta något om dig själv

  • irrevirre 23 februari 2008

    Jag har varit gift i över halva mitt liv. Häpp! VAR tog åren vägen?

  • anluk 23 februari 2008

    Jag älskar korsord och kan ligga länge på kvällen och klura på detta. Har också upptäckt Soduko (ett gift).

  • snutten 23 februari 2008

    Det var inte dåligt, IrreVirre!! :)
    Stoort grattis till dig och din man! :D
    Inte många som klarar det idag, för det är inte
    många som kämpar för sina förhållanden...
    Det är alldeles för lätt att ge upp och skilja sig...

  • 23 februari 2008

    JAG MÅSTE till FUNÄSDALEN (L)(L)(L)(L)...... VARJE SOMMAR.....(Y)
    Har varit där i 8 års tid varje sommar o precis som för Snutten så är det som o komma HEM(L)
    Där är så underbart......Ljusa nätter....fiske...underbar natur.....knott...mygg......JA ALLDELES FANTASTISKT(Y)
    Jag lääääängtar redan....:p

  • Queenie 23 februari 2008

    I tre års tid (i min ungdom) så lurade jag folk att jag är norsk. Inte för att jag egentligen kan norska, men jag gjorde det som en kul grej, och alla gick på det. Så under tre års tid kallades jag allmänt "norskan" i Göteborg. Händer fortfarande när jag är lite salongsberusad att jag pratar "norska", och jag kan fortfarande lura folk att jag är norsk

  • anluk 23 februari 2008

    Jag träffade min man på semesterresa till Spaninen 1990 (L)

  • irrevirre 23 februari 2008

    Skrivet av snutten den 23 feb 2008

    Det var inte dåligt, IrreVirre!! :)
    Stoort grattis till dig och din man! :D
    Inte många som klarar det idag, för det är inte
    många som kämpar för sina förhållanden...
    Det är alldeles för lätt att ge upp och skilja sig...


    Åhh, tack Snutten! Det var verkligen gulligt sagt!

  • snutten 23 februari 2008

    Gillar djur och har just nu 3 katter och ett akvarium på 220 liter.

    Har haft; 2 hästar, hund, ett oändligt antal fåglar (undulater och nymfparakiter)
    och många katter genom åren.
    Hade kaninuppfödning för ett antal år sedan (hermeliner, fransk vädur och angora).

  • irrevirre 23 februari 2008

    Skrivet av Queenie den 23 feb 2008

    I tre års tid (i min ungdom) så lurade jag folk att jag är norsk. Inte för att jag egentligen kan norska, men jag gjorde det som en kul grej, och alla gick på det. Så under tre års tid kallades jag allmänt "norskan" i Göteborg. Händer fortfarande när jag är lite salongsberusad att jag pratar "norska", och jag kan fortfarande lura folk att jag är norsk


    Hahahaaaa!! Det var fantastiskt! Hur kommer det sig att du klarar norska så bra?

    Kom att tänka på att mina föräldrar träffades i Köpenhamn i mitten av 50-talet. Min mamma var på bussresa och min pappa körde motorcykel. Han lurades att han var dansk!! Hon sa till sina systrar som var med: Han skall jag gifta mig med! Han är perfekt. Synd bara att han är dansk......
    Det visade sig att de bodde ca 3 mil från varandra.
    Ja, så kan det gå!

  • Libra 23 februari 2008

    Gardinoman...!!!!:D:p:)(Y)(L)(L)(L)

  • MammaIrene 23 februari 2008

    Djur är kul!
    Vi har 4 katter, 1/2 häst , 3 tuppar (en för många) 13 hönor 3 får o snart lamm
    Till hösten skall jag också köpa en hund, tror det lutar åt en blandning mellan Golden retriver o en Labrador......

  • farmoringer 23 februari 2008

    Har en hund, labrador, ska köpa en till senare i år.

  • tantdrake 23 februari 2008

    :p fast i pärlträsket....köper pärlor för alldeles för mycket pengar...visst gör jag smycken och säljer - men jag ääälskar att bara äga dem...pilla på dem.....ååååh Swarovskiglansen.....sidenmatta sötvattenpärlor....glasfusingplattor......suck....(L)

  • anluk 23 februari 2008

    Gillade Upp och hoppa i melodifestivalen ikväll trots att ingen i min omgivning höll med mig:o

  • MammaIrene 23 februari 2008

    Jag håller med dig, fast min man inte förstår nånting........
    Min dotter 6 år tyckte också om den så vi enades om att gubben var för gamal för att förstå det hela.... Visseligen bara ett skämt då han bara fyller 35 snart.....
    Mest tyckte jag dock om BWO

    Dock är jag lite besviken på årets låtar, håller inte alls samma klass som förra året!

  • irrevirre 23 februari 2008

    BWO var min favorit i kväll fast de gjort bättre låtar.
    Men den var ok! Och Martin är ju mumsig;-)

  • 23 februari 2008

    Håller med IrreVirre...han är som den läckraste chesse cake (H)

  • hansdotter 23 februari 2008

    Håller med om att melodifestivalen i år inte håller samma mått som förra året.

    Jag har jobbat som spinninginstruktör i 11 år. Det är skönt att få trampa av sig lite energi och irritation emellanåt (Y)

  • anluk 23 februari 2008

    Jag är nr 12 av 12 syskon!!!!! Gissa vem som är bortskämd.............

  • MammaIrene 23 februari 2008

    Ha ha ha, ja han är helt ok:D, men inget emot förra årets melodifestivals mums. Måns Zelmerlöv(Y)(Y)(Y), där é då en som tar alla priser!!!!!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.