Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

berätta något om dig själv

  • Svesse60 24 februari 2008

    Jag har pratat med Lill-Babs hemma hos svärmor och svärfar i deras hall.

  • Mercedes354 24 februari 2008

    Jag har ridit på dromedarer i Saharaöknen...

  • stinta 24 februari 2008

    Jag fick en tatuering av mina arbetskamrater när jag fyllde 40 år. Jag trodde att jag skulle bli bjuden på mat men vi hamnade hos en tatuerare:p Jag hade ingen aning. Två små vita duvor och en blomma. 2 veckor senare tatuerade min man sig(H)

  • Okänd 24 februari 2008

    Jag är morgonpigg och kvällstrött.

  • vanillalover 24 februari 2008

    TOKIG i vanlij! Men det förstod ni kanske? *ler*
    /M

  • Hjotrongull 24 februari 2008

    Ikväll har jag och min sambo ätit gott OCH druckit rödvin fast det är söndag(L)(L)(L)(Y)

  • Bowmore 24 februari 2008

    Jag har faktiskt varit endast 1 meter ifrån Brigitte Bardot och Sophia Loren (H)

  • farmoringer 24 februari 2008

    Jag har festat ihop med Tito Beltran....för en herrans massa år sen..

  • barbiegirl 24 februari 2008

    Jag gifte mig på TV. (L) 800 000 tittade första gången det sändes.

  • Dorisrecept 24 februari 2008

    Skrivet av evaste den 24 feb 2008

    Har två underbara söner som blir 18 och 19 år snart. Det är 1 dag mindre än 11 månader mellan dem. Så kan det gå ... :D


    Alltså jag och du är båda från Piteå, vi har söner som är födda -90 och gillar mat:o Kanske vi vet vem den andra är??:):)

    Jag har en Chinese crested dog, alltså en kinesisk naken hund, som är våran lilla bebis(H)

  • anluk 24 februari 2008

    Jag har sjungt ett par strofer med Måns Zelmerlöf på allsång. Kan tala om att jag DRUNKNADE i de ögonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • mariaefors 24 februari 2008

    Min far säger att jag är som en katt med nio liv. Varit med om många trafikolyckor men än så länge har jag repat mig efter varje incident. Den värsta var när jag vid 16 års ålder hamnade på intensiven i flera veckor med svåra skallskador och förlamning. Tack och lov repade jag mig, att bara ha nedsatt hörsel på det ena örat kan jag vara glad över och leva med idag! Tacksam att jag fortfarande "får vara med"!

  • barbiegirl 24 februari 2008

    Samlar på gamla tuggummiautomater och sifoner...

  • Dorisrecept 24 februari 2008

    Skrivet av Mariaharjulin den 24 feb 2008

    Min far säger att jag är som en katt med nio liv. Varit med om många trafikolyckor men än så länge har jag repat mig efter varje incident. Den värsta var när jag vid 16 års ålder hamnade på intensiven i flera veckor med svåra skallskador och förlamning. Tack och lov repade jag mig, att bara ha nedsatt hörsel på det ena örat kan jag vara glad över och leva med idag! Tacksam att jag fortfarande "får vara med"!


    Oj vad hemskt! Tur att det har gått så bra. Du måste ha änglar som vakar över dig!

    Jag har 2 barn, 1 kille på snart 18 och en tjej på nyss fyllda 15. Så här är det fullt upp nu när familjen har utökats med pojk- och flickvän:)Men roligt är det! Men som alla säger: små barn små bekymmer , stora barn stora bekymmer. Det är det mest sanna ordspråk tycker jag:p

  • snutten 24 februari 2008

    Jag tycker om att åka bil i höga hastigheter.
    Men.....bara om jag får köra själv :p

  • tantdrake 24 februari 2008

    :o har haft körkort för buss i ganska precis 7 år och aldrig använt det...:'(

  • Lange 24 februari 2008

    Jag skriver på en snart färdig ungdomsbok som jag hoppas kunna få publicerad....:)

  • irrevirre 25 februari 2008

    Skrivet av anluk den 24 feb 2008

    Jag har sjungt ett par strofer med Måns Zelmerlöf på allsång. Kan tala om att jag DRUNKNADE i de ögonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Anluk. Det är STORT;-)

    Min man var med i "Vi i femman". Alltså inte i buren men hejade på sin klass. Sällan har det gått så dåligt för ett lag .......

  • Dorisrecept 25 februari 2008

    Är tillsammans med samma karl sen jag var 15 år, alltså snart i 23 år(H)

  • 25 februari 2008

    Finns det nåt bättre än när våren kommer ,då vet man att det inte långt kvar tills man kan åka ut med båten(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.