Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

berätta något om dig själv

  • JennyV 25 februari 2008

    Laila Westersund är min mammas kusin och jag är lika teatertokig och sånggalen som hon! Har bara inte gett utlopp för mina talanger på samma sätt som hon! Det är"bara" min familj som drabbas :D

  • MammaModesty 25 februari 2008

    Jag har 4 barn i ålder 1år till 18 och i maj ska jag bli mormor... :p

  • kex 25 februari 2008

    Hittade min sambo på "nätet" (L) (L) (L)

  • Mammamu 25 februari 2008

    Jag har 3 jättsknasig kissar - Pepzi (7 mån) som gillar att leka med ihopknycklade kvitton! Iza (8 mån och på bilden här) älskar att leka med vatten och sist men inte minst - Mimmi (13 år) jamar AJ, AJ, AJ när hon ska kräkas!!!

  • annaviola 25 februari 2008

    Varje sommar åker vi till min mammas stuga, som morfar byggde en gång. Den ligger underbart vid en sjö och mitt i skogen. Vi har inte el eller rinnande vatten. Men när man är där är det riktig semester. Man behöver inte tänka på någonting utan bara vara.Längtar till sommaren....

  • marialinnea92 25 februari 2008

    Jag älskar att resa till solställen och fjällen. Framför allt Lido di Jesolo och Kläppen (Y)

  • Grytlappen 25 februari 2008

    Jag drömde att jag var med i en klubb som sysslar med mat, det känns overkligt på nåt sätt.

  • lotta42 25 februari 2008

    har unnat mig något underbart i dag och det var floting "man ligger i en tank med kraftigt salt vatten som man flyter i UNDERBART"

  • Dorisrecept 25 februari 2008

    Vi har köpt en skoter i dag(H)

  • Prima 25 februari 2008

    är en alldeles för velig en för kunna välja ut något att skriva nåt alls : )


    å sisådär fick ni reda på DET iallafall :p

  • 26 februari 2008

    Skrivet av JennyV den 25 feb 2008

    Laila Westersund är min mammas kusin och jag är lika teatertokig och sånggalen som hon! Har bara inte gett utlopp för mina talanger på samma sätt som hon! Det är"bara" min familj som drabbas :D


    Jag har en kompis som brevväxlar med din mammas kusin! :)

  • MammaModesty 26 februari 2008

    en sommar i Rättvik stod jag och tittade på ett litet uppträdande.. var väl en 100 personer där.. fick syn på en killkompis som stod snett framför mig.. smög mig bakom kickade lätt med foten i hans rumpa o hojtade tjeeena.... mannen som vände sig om var inte alls min kompis :o utan helt främmande,,, med 1000 ursäkter stammande gick jag därifrån hog röd i ansiktet... :'(
    snacka om bortgjord....... :p

  • mariaefors 26 februari 2008

    Skrivet av MammaModesty den 26 feb 2008

    en sommar i Rättvik stod jag och tittade på ett litet uppträdande.. var väl en 100 personer där.. fick syn på en killkompis som stod snett framför mig.. smög mig bakom kickade lätt med foten i hans rumpa o hojtade tjeeena.... mannen som vände sig om var inte alls min kompis :o utan helt främmande,,, med 1000 ursäkter stammande gick jag därifrån hog röd i ansiktet... :'(
    snacka om bortgjord....... :p


    :D:D:D:D(Y)
    Hahahahaha! Även jag har varit med om liknande så jag förstår precis hur du kände dig!
    I min ungdoms dagar hade jag en pojkvän som jag varit ihop med några veckor. En kväll när jag kom till stan såg jag honom stå vid grillen - hand i hand med en annan flicka :@...
    Jag gick fram till honom och gav honom en rejäl spark i baken... Han vände sig om med en smärtsam grimas :'( och jag ville helst av allt sjunka genom jorden. Det var inte min pojkvän :'( ...

  • Dorisrecept 26 februari 2008

    Min sambo och jag var och gick på stan i våra ungdomsdagar, då möter vi två "snygga" tjejer och min sambo kunde väl inte låta bli att vända sig om och ta en extra titt:@ vi fortsätter framåt och jag ser vad som kommer att hända:D Men naturligtvis säger jag inge(H) När han vänder tillbaka huvudet går han rakt in i en lyktstolpe och jag väser: Vissa straffas på en gång(L)

  • Ingan 26 februari 2008

    Jag har börjat göra smycken som hobby,det är hur kul som helst.Dessutom gr dom jättebra att sälja.

  • tantdrake 27 februari 2008

    Skrivet av Ingan den 26 feb 2008

    Jag har börjat göra smycken som hobby,det är hur kul som helst.Dessutom gr dom jättebra att sälja.


    :o åååhhh!!!! Du vadar också i Pärlträsket....visst är det härligt??!!! Fast man blir lite kall om bena när man springer mellan Matglada Sjön och Pärlträsket - tycker du inte :D
    Mina favoriter är Swarovskis och Sötvattenpärlor (L)

  • irrevirre 27 februari 2008

    Mina föräldrar glömde mig på en rastplats i Norge när jag var 5 år:-(
    De märkte efter några mil att jag inte låg under täcket i baksätet i amazonen .......

  • MammaModesty 27 februari 2008

    Skrivet av IrreVirre den 27 feb 2008

    Mina föräldrar glömde mig på en rastplats i Norge när jag var 5 år:-(
    De märkte efter några mil att jag inte låg under täcket i baksätet i amazonen .......


    fy vad hemskt.....

  • MammaModesty 27 februari 2008

    jag älskar att hoppa i vattenpölar på sommaren... (L)kan ta av mig skorna vart vi än är o klafsa runt barfota brukar ta med 5-åringen på detta o folk tittar men mer vuxen än så är jag inte.. :phelst ska det vara lera i pölen så man får gegga mellan tårna... :ojsses vad jag längtar efter sommaren..

  • anluk 27 februari 2008

    Jag älskar att bada och är barnsligt förtjust i badlandskap. Har varit på Lalandia ett par ggr och det kan verkligen rekommenderas!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.