Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

berätta något om dig själv

  • JennyV 27 februari 2008

    Jag älskar att dansa, brukar dra igång stereon, öppna fönstren och ta med mig min 3åring ut på gräsmattan för att bara springa och dansa runt i det fria...... tur att man inte har grannar....

  • Svesse60 27 februari 2008

    Jag älskar att se Åsa-Nisse och andra gamla svenska filmer. Jag tycker också om att se Agatha Christies, de kan jag se hur många gånger som helst. (Y)

  • Fiona 27 februari 2008

    Min sambo (och fästman) är min föredetta chef....

  • Tillberga 27 februari 2008

    ja ni vänner jag är en tant på 60+ som älskar mina barnbarn
    denna vecka skall jag vara farmor / mormor hela veckan
    måndag tisdag hade jag Anton o Niklas vi var på keramikkurs båda dagaran
    och i dag onsdag kommer Linus
    på fredag kommer Hannah o hennes Henrik ner från Vilhelmina och jag får äntligen klappa på hennes bäbismage
    jag skall ju bli GAMMELMORMOR i maj

  • Queenie 27 februari 2008

    Jag och min man träffades på nätet

  • anluk 27 februari 2008

    Jag tycker om att brodera

  • Queenie 27 februari 2008

    Jag älskar singelmaltwhisky

  • irrevirre 27 februari 2008

    Skrivet av evaste den 27 feb 2008

    Jag älskar att se Åsa-Nisse och andra gamla svenska filmer. Jag tycker också om att se Agatha Christies, de kan jag se hur många gånger som helst. (Y)


    Jag också! Och Thor Modeén, John Botvid och Åke Söderlund och Poppe. Men när de visar sådana filmer är det ju alltid vid 14-tiden på vardagar .....

  • kex 27 februari 2008

    Jag har varit rökfri i 6 veckor :p

  • Queenie 27 februari 2008

    jag har en ros och en fjäril tatuerat på vänstra bröstet

  • MammaModesty 27 februari 2008

    jag träffade också min sambo på nätet o har en orkideé tatuerad på armen o en delfin på vristen...

  • Gonta 27 februari 2008

    Jag har varit gift i snart 9 år

  • Queenie 27 februari 2008

    Jag kan svära på italienska

  • marinkovic 27 februari 2008

    (L)
    Hej
    Jag är en av alla "tjejer "som fick barn tidigt.Jag var 17 år när min första dotter föddes.18 år när nummer 2 kom.Alla var SÅÅÅÅÅ oroliga hur min killer & jag skulle klara av detta.När jag var 25 föddes nr 3.Vi klarade det UTMÄRKT,men inte vår tonårsförälskelse som tog slut efter 19 år.

    Efter en "lycklig" skilsmässa,träffade jag en ny man & vi fick ett barn tillsammans,då jag var 37 år.Jag har varit mormor,småbarnsmamma,tonårsmamma samt haft vuxna barn samtidigt.Nu har jag ett skolbarn 10 år(nr:4) 3 barnbarn samt ett på "väg".Samma man som jag har yngsta barnet med är SÅ lycklig.Barnen är nu 30,29,22,10 år

    NU vill jag veta finns det fler som fött barn lika tidigt & blivit hedrade med att bli mormor/farmor innan 40 år?

  • bejofr 27 februari 2008

    när jag träffar nya intressanta människor brukar jag säga att jag samlar på kompisar. sen frågar jag om dom vill ingå imin samling. ingen har sagt nej än:D

  • farmoringer 27 februari 2008

    Jag har också träffat min man på "nätet"....

  • Wintermoth 27 februari 2008

    Jag har 4 st Leopardgecko ägg hemma idag! SPÄNNANDE!:)

  • irrevirre 27 februari 2008

    Jag har precis bokat påskhelg på ett slott med mat och rubbet för min man och mig.
    Det skall bli väldigt spännande!

  • Okänd 27 februari 2008

    Jag har en brevvän som är 63 år och vi postar brev till varandra varje vecka.Hennes brev kommer på Tisdagar och hon får mitt på Torsdagar.Och i varje brev skickar vi oftast en överraskning.

  • Russinet-Korinten 27 februari 2008

    Jag älskar att läsa...:)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.