Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

berätta något om dig själv

  • hansdotter 27 februari 2008

    Jag å familjen ska åka till kolmården i helgen å fira sportlov(Y)

  • solbjorg 27 februari 2008

    Jag läser mycke böcker både deckare och kokböcker

  • Queenie 27 februari 2008

    Jag måste alltid ha en bok att läsa

  • tina62 28 februari 2008

    Jag har oxå en tatuering - en fågel på vänster skuldra.

  • MammaModesty 28 februari 2008

    jag älskar att plocka svamp... och min 5-åring har varit med i skogen sen hon var liten o inte kunde gå... hon är jätte duktig på att hitta både gula kantareller o trattisar :D

  • anluk 28 februari 2008

    Jag är hemma för vab idag. Dottern är förkyld och febrig.

  • MalinLarsson08 28 februari 2008

    Jag har sen jag var 17 år bott ihop med min pojkvän... i Januari förra året visade det sig att jag var gravid, men vi behöl inte.. :/ Synd men jag går fortfarade i skolan och har inte tid för ett barn... men så täntke man ju itne då... man va ju så mammasjuk... :P
    Men nu har jag bara några månader kvar i skolan och jag och min sambo har pratat lite smått om att skaffa smått... så vi får väl se hur det är nästa år vid denna tidpunkt... :p(L)

  • 28 februari 2008

    Jag har varit barnflicka hos Carlie Thornehave i min ungdom....

  • epi 28 februari 2008

    :D Jag samlar på servetter. Började 13 Augusti 94 då jag gifte mig. Den är grön och känns som en linne servett.
    Maken tyckte jag var pinsam de första åren. Nu hjälper han mig.
    Har 103 stycken med massor av vackra motiv.

    Maria:)

  • Okänd 28 februari 2008

    Jag har över 200 magneter på kyl och frysskåp i köket (Dammsamlare,suck)

  • Jojo20 28 februari 2008

    Jag älskar att segla!
    Särskilt när det är två meter höga vågor, vattnet stänker så att man bli dyblöt och det blåser så mycket att motorn inte kommer ned i vattnet, man måste fortsätta segla, adrenalinet pumpar och man är livrädd! Då är det som roligast att vara ute på sjön! =D

  • lisa71 28 februari 2008

    (Y) Jag gillar att dansa linedance

  • lenajeanette 28 februari 2008

    Älskar att läsa deckare, och våra gamla "arberarförfattare", samt kokböcker, är hemskt svag för allt som hör bakning till både matbröd och småkakor.

  • irrevirre 28 februari 2008

    Jag är inte envis för 5 öre och brukar gå att övertala.
    Sedan har jag inte ett uns av tävlingsinstikt, struntar fullkomligt i om jag förlorar eller vinner.

    Jag skulle verkligen inte kunna bli någon elit-idrottare;-)

  • anluk 28 februari 2008

    Är precis tvärtemot IrreVirre, både på gott och ont. Är envis till 1000 och ger mig inte i första taget. Hatar att förlora.............(men är ingen otrevlig förlorare dock):p

  • mariaefors 28 februari 2008

    Jag är gift med en friidrottstränare som fått FM-medalj (läs SM-medalj för er del) mer än tio år i följd.

    IrreVirre: du och jag är mycket likasinnade:)! Min tävlingsinstikt är NOLL!

    Anuk: Härligt med din tävlingsinstinkt - håll kvar den!

  • mariaefors 28 februari 2008

    Glömde bort det som min bättre hälft många gånger sagt: Citat av min man: " Man måste lära sig förlora innan man kan lära sig vinna".

  • 28 februari 2008

    Just nu håller jag och min sambo på att planera hur huset sak ha för olika inredningar i alla rum, som vi ska bygga. Köket börjar vi med !:)

  • Lisabet 28 februari 2008

    Jag älskar att pynta vid ingången till vårt hus. Samlat på stenar i många år som jag har på olika ställen, stubbar med vintergröna växter, bl a murgröna, ljung och olika sorters gräs. Sedan älskar jag mina ljuslyktor på trappan. Har dekorerat en liten björk framför köksfönstret med små lyktor och tillverkat enkla spegelmobiler (små centimeterstora spegelbitar som jag klistrat dubbla på bomullstråd). När det är lite vind och solen skiner blir det ett jättefint ljusspel av spegelmobilerna på gräsmattan och huset. Jättefint om det är snö på gräsmattan. Grannens katt brukar bli alldeles tokig och försöka jaga alla prickarna.

  • solbjorg 28 februari 2008

    I 8 år har jag fått kaffe på sängen av min mann.Hoppas jag får det i många år till :) :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.