Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Bugg i systemet?..

  • tulipan 19 maj 2008

    Är det möjligen en bugg i systemet eller händer det bara mig. Kollade runt på dom nya recepten och klickade mig in på vissa av dom som var intressanta. Allt gick bra. Men när jag ska klicka in mig på receptet "p2" har för mig att det är en drink. Då står det bara "sökningen gav inga träffar" sen är det helt blankt. Vad har hänt??? Prövade idag igen och det blir likadant. Alla andra recept fungerar perfekt

  • camillaf14 19 maj 2008

    Jag har försökt lägga in receptet på P2 flera gånger och allt ser bra ut men sen när man ska ta fram receptet så finns det inte. Det är ett tag sedan och jag har inte försökt igen, allt verkar bara så mysko. Jag provade att skriva in ett annat recept och det gick hur bra som helst????

  • anluk 19 maj 2008

    Det var ju mystiskt, prövade också att ta fram receptet men som sagt det kommer inte fram......

  • evaldo 19 maj 2008

    Jag har också försökt få fram P2 men har inte lyckats. Gick inte på någon av dem.

  • sonja55 19 maj 2008

    Skrivet av camillaf14 den 19 maj 2008

    Jag har försökt lägga in receptet på P2 flera gånger och allt ser bra ut men sen när man ska ta fram receptet så finns det inte. Det är ett tag sedan och jag har inte försökt igen, allt verkar bara så mysko. Jag provade att skriva in ett annat recept och det gick hur bra som helst????



    Du kan kanske skriva receptet på P2 på den här sidan
    det skulle vara roligt att se vad det innehåller
    jag har också försökt 2 gånger att få fram det men det har inte gått

  • The_mama97mia 19 maj 2008

    jag har ingen bra förklaring, men ibland händer det ju att ngn medlem går ur klubben o då kanske man inte kan hitta receptet ?

  • tulipan 19 maj 2008

    Jo då kan jag förstå att recepten försvinner. Men receptet var juh ditsatt nyligen. För när jag tittade på nya recept så låg det inne som trea just då.

  • The_mama97mia 19 maj 2008

    hmmm.. jag har som sagt ingen förklaring, det var bara en idé

  • Tillberga 20 maj 2008

    kollade lite och vist alla P2 är blanka
    inne på Lilljeppes sida
    http://www.matklubben.se/matklubben/Lilljeppe/recept/?offset=17
    kanman se bilden och texten men klickar jag på receptet så är de BLANKT
    andra recept på den sidan går att läsa

    märkligt

  • Lilloo 20 maj 2008

    Konstigt... jag har inga problem alls. Hade problem i söndags, då låg sajten nere för mig stundvis.

  • camillaf14 20 maj 2008

    Självklart skriver jag in mitt recept på P2-drinken. Varsågoda! (Y)

    P2

    3 cl Cariel T&Q Vanilla Vodka (eller annan vaniljvodka)
    3 cl Sourz apple
    pressad lime (kan uteslutas om man vill)
    7up eller Sprite

    Bygges med is i ett longdrinkglas.

  • Lind 20 maj 2008

    Hej alla matklubbare.

    Vi har nu löst problemet med alla P2 recept (2 st) på Matklubben.se. Man kan nu gå in och kolla på dem utan problem.

    Mvh,
    Mikael Lind
    Matklubben.se

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.