Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Dagens ris...

  • Gnurf 20 januari 2010

    :@:@:@:@:@:@:@:@ Men vad ända in i alla glödheta sopprötter slamkrypare pottsorkar och imbecilla vrålapor håller det svenska landslaget i Handboll PÅ MED !!??? :@:@:@:@:@:@:@

  • boz1965 20 januari 2010

    Hand... vaddå? :p

  • Okänd 20 januari 2010

    Skrivet av Gnurf den 20 jan 2010

    :@:@:@:@:@:@:@:@ Men vad ända in i alla glödheta sopprötter slamkrypare pottsorkar och imbecilla vrålapor håller det svenska landslaget i Handboll PÅ MED !!??? :@:@:@:@:@:@:@


    Du ska inte se på tv Gnurfen......:p


    Det är inte bra för dina nerver:D(L)

  • boz1965 21 januari 2010

    Dagens mest taggbemängda törnris till folk som lämnar tamdjur åt sitt öde i kylan.
    :@:@:@:@:@

    http://hd.se/astorp/2010/01/21/valpar-dumpades-i-snon/

  • boz1965 22 januari 2010

    Dagens ris åt "Förnedringskassan" för hur de har behandlat den här gamla damen:

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6468158.ab

  • Okänd 22 januari 2010

    Skrivet av boz1965 den 22 jan 2010

    Dagens ris åt "Förnedringskassan" för hur de har behandlat den här gamla damen:

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6468158.ab


    Märkligt hur dom beter sig!:@

    Det var väl ingen inkomst. Hur gör dom om man skulle vinna

    pengar i 4:ans trissdragning? Får man inte behålla vinsten?

  • boz1965 3 februari 2010

    Dagens ris åt de som ägnar sin tillvaro åt att sabotera trådar här på MK.
    Man måste nog leva en tillvaro, fattig på övrig stimulans för att orka ägna sig åt detta.

  • hansdotter 3 februari 2010

    Dagens ris går till vinterkräksjukan som härjar just nu. Been there....:'(

  • Gnurf 3 februari 2010

    Dagens Ris till Sushirestaurangerna i hela Världen!!! (Y)

  • boz1965 4 februari 2010

    Dagens ris till personer som tar sig själva på alldeles för stort allvar och tror att det är JUST DERAS ÅSIKT som är den enda som är rätt och riktig.

  • siggemums 4 februari 2010

    Skrivet av boz1965 den 4 feb 2010

    Dagens ris till personer som tar sig själva på alldeles för stort allvar och tror att det är JUST DERAS ÅSIKT som är den enda som är rätt och riktig.


    Sånt kan vara fruktansvärt irriterande och visar en brist på respekt och kärlek till sina medmänniskor, tycker jag. Jag tycker att det kan hjälpa då att tänka på att det då ofta handlar om personer som inte mår sådär väldigt bra med sig själv.

  • jimboz 4 februari 2010

    Dagens ris går till alla flygbolagen för att dom inte betalar en resa till Thailand för mig så jag kan se mitt nya brorsbarn som föddes idag...2,5 kilo tös vart det ,och den fjärde i ordningen. Jag är nu Farbror Onkel till inte mindre än 5 ungar. En till på väg från min andre bror.

    Jag borde bli bjuden av Thai airways på resan tycker jag !

  • Okänd 4 februari 2010

    MMS går väl från Thailand. Grattis förresten:)

  • familjenlundin 9 februari 2010

    Dagens största och taggigaste risbuske som finns går till den förbannade sk*tstövel som stal våran bil inatt!!!!
    :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@


    J*vla typer som inte kan låta andras ägodelar vara i fred!! Sopprötter!! :@ :@ :@ :@

    Förlåt mina svordommar :'(

  • lena4 9 februari 2010

    Skrivet av familjenlundin den 9 feb 2010

    Dagens största och taggigaste risbuske som finns går till den förbannade sk*tstövel som stal våran bil inatt!!!!
    :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@


    J*vla typer som inte kan låta andras ägodelar vara i fred!! Sopprötter!! :@ :@ :@ :@

    Förlåt mina svordommar :'(


    Håller med(N):@

    Värsta som finns,,,,,,, människor som inte kan skilja på mitt och ditt.(N):@

  • boz1965 9 februari 2010

    Skrivet av familjenlundin den 9 feb 2010

    Dagens största och taggigaste risbuske som finns går till den förbannade sk*tstövel som stal våran bil inatt!!!!
    :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@


    J*vla typer som inte kan låta andras ägodelar vara i fred!! Sopprötter!! :@ :@ :@ :@

    Förlåt mina svordommar :'(


    Svordomarna är ursäktade med tanke på situationen. (H)

    Hade det varit jag hade mina invektiv inte gått att uttrycka ens i TV's slaskkanaler som t.ex. TV3. :@

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.