Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Dags för en tävling igen.......eller hur?

  • lennali 21 augusti 2008

    Nu när höstmörkret är här och ute är det regn och rusk :( nu om någonsin behöver vi verkligen piggas upp.

    Tycker ni inte att det är dags för en ny recept tävling? Det var länge sen sist.

    Lind och gänget har ni tid att fundera ut något eller ska vi komma med förslag?

    Tävlingssugen Lena

  • lennali 21 augusti 2008

    Kryssar bara

  • MammaIrene 21 augusti 2008

    En liten fundering som jag hade tyckt varit väldigt bra (då jag själv håller på o försöker gå ner i vikt) är att man kunde tävla om det godaste NYTTIGA matreceptet(Y)

    En liten hälsokur så här efter semestrarna då det kanske är fler än jag som vill gå ner några kilo men ändå äta något annat än Nutrielett som jag håller på med nu (suck:'()

  • lennali 21 augusti 2008

    Skrivet av MammaIrene den 21 aug 2008

    En liten fundering som jag hade tyckt varit väldigt bra (då jag själv håller på o försöker gå ner i vikt) är att man kunde tävla om det godaste NYTTIGA matreceptet(Y)

    En liten hälsokur så här efter semestrarna då det kanske är fler än jag som vill gå ner några kilo men ändå äta något annat än Nutrielett som jag håller på med nu (suck:'()


    Bra förslag(Y)

  • evaldo 21 augusti 2008

    Smalmatsrecept, kanske?
    Det går alltid hem .(Y)(H)

  • Staren 21 augusti 2008

    (Y) Låter som en bra tävling det där med "smalrecept"
    Gärna nåt som ändå är gott till tusen , men ändå JÄTTE-nyttigt :p(Y):)

  • MammaIrene 21 augusti 2008

    Precis vad jag menade, man måste väl kunna äta något som är gott o inte smakar sågspån o ändå gå ner i vikt, kul att fler nappade på det!(Y)

  • Disen 21 augusti 2008

    Bra förslag MammaIrene (Y)

  • Prima 21 augusti 2008

    Skrivet av MammaIrene den 21 aug 2008

    En liten fundering som jag hade tyckt varit väldigt bra (då jag själv håller på o försöker gå ner i vikt) är att man kunde tävla om det godaste NYTTIGA matreceptet(Y)

    En liten hälsokur så här efter semestrarna då det kanske är fler än jag som vill gå ner några kilo men ändå äta något annat än Nutrielett som jag håller på med nu (suck:'()


    Det var en väldigt bra ide - det enda jag hänger upp mej på där att det finns många "klanar" att tillhöra - vad är nyttigt, hur äter man nyttigast? Tänker på Atkins, GI, viktväktarna... eller bara lagom är bäst lixom. Svårt att dra gränsen vad gäller detta tycker jag, vems recepts skulle vara nyttigast, det hade blivit en godtycklig och kanske enkelspårig bedömning.

  • kickiekblad 21 augusti 2008

    Det va en bra ide(Y)

  • anluk 21 augusti 2008

    Är också tävlingssugen!!!!

  • pia61 21 augusti 2008

    Håller också med om att en tävling om godaste smalmat vore lämpligt och roligt efter sommarens alla grillkvällar med god mat, vin och andra onyttigheter.

  • Smulpajen 21 augusti 2008

    Varför inte en brödtävling? (Y)

  • K-kristina 21 augusti 2008

    Brödtävling låter jättebra antingen bara matbröd eller ngn form av fikabröde eller oxå olika klasser för olika brödsorter(Y)

  • stepp567 21 augusti 2008

    Är också tävlingssugen!!!!!

  • Smulpajen 21 augusti 2008

    Att kunna spara trådarna är såååå bra!!(Y)(Y)(Y)(Y)

  • Smulpajen 21 augusti 2008

    Skrivet av Smulpajen den 21 aug 2008

    Att kunna spara trådarna är såååå bra!!(Y)(Y)(Y)(Y)

    Fast nu skrev jag i fel tråd bara för det:'(

  • immortal_girl 21 augusti 2008

    Jag skulle tycka att det vore jätteroligt med en tävling. Är ny här så jag har aldrig varit med om någon!:(

  • immortal_girl 21 augusti 2008

    Jag skulle tycka att det vore jätteroligt med en tävling. Är ny här så jag har aldrig varit med om någon!:(

  • immortal_girl 21 augusti 2008

    :'(Oj blev visst två inlägg förbaskade dator!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.