Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Den "hotta" tävlingen

  • irrevirre 16 april 2008

    Jag får inte med recept i tävlingen. Vad gör jag för fel?
    Jag ser till att det blir en grön bock vid receptet, men det händer inget. Skall jag göra något mer .... eller tar det en stund innan man är med?
    Jag vill OCKSÅ vara med ;-)

  • Carro67 16 april 2008

    Vilken tävling? Vad har jag missat?:o

  • irrevirre 16 april 2008

    Tävlingen som man ser på "första sidan. Den skall vara kryddig. Hittar du den Carro67?

  • Carro67 16 april 2008

    Ok! Ska kolla om jag hittar den.

  • Carro67 16 april 2008

    Nu hittade jag tävlingen. Tack för hjälpen. :)

  • tina62 16 april 2008

    :'( Vadå grön bock?

  • Queenie 16 april 2008

    Du menar om du tar en av dina recept som redan finns bland dina recept och deltar med dem i tävlingen, det funkar för mig i alla fall. Konstigt. Du kanske ska mejla Lind och fråga.

  • irrevirre 17 april 2008

    Ja, precis så gör jag Queenie. Jag testar en gång till i kväll annars blir det ett fall för herr Lind.

    Tina, det blir en grön bock när man klickar på de recept man vill delta med. Alla ens recept ligger där i "rullgardin" till vänster på tävlingssidan.

  • tina62 17 april 2008

    Tack, nu förståår jag. Visste inte heller att man kunde vara med med äldre recept.

    Skrivet av IrreVirre den 17 apr 2008

    Ja, precis så gör jag Queenie. Jag testar en gång till i kväll annars blir det ett fall för herr Lind.

    Tina, det blir en grön bock när man klickar på de recept man vill delta med. Alla ens recept ligger där i "rullgardin" till vänster på tävlingssidan.

  • evaldo 17 april 2008

    Jag gjorde som det stog och jag lyckades komma med.

  • irrevirre 17 april 2008

    Nu har det funkat. Jag är på G:-)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.