Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Den perfekta nattamaten.

  • boz1965 28 mars 2011

    Vilken är den perfekta nattamaten för dig?

    Personligen vill jag framhäva Janssons frestelse som Guds gåva till natthungriga människor. {eat}

  • tojve 28 mars 2011

    korv med bröd ska inte underskattas som nattamt om man ahr folk kvar in på småtimmarna hemma. :)

  • The_mama97mia 28 mars 2011

    Ja du , nu är det sällan jag har fester som blir så sena.
    Men på studenttiden var det just Jansson som var bäst. Det hände ofta att man fick pyttipanna också, eller chili con carne.

  • Cassiopeya 28 mars 2011

    Nja här äter vi ofta på nätterna...men om jag äter på natten blir det filmjölk naturell eller en banan. Har det varit fest kan det däremot vara gott med något onyttigt typ hamburgare och pommes, jansson och korv hoppar jag helst om jag får :$

  • Lenkan 28 mars 2011

    Pommes med ketchup, inga friterade saker som dryper av fett, utan såna man gör i ugnen! Med bara salt på och ketchup till, det är fyllemat det {clap}

  • busan37 28 mars 2011

    Själv sover jag på nätterna så då behövs ingen mat

  • husmusen88 28 mars 2011

    Den perfekta nattamaten är det som finns framme och är tillagat! Helst något med bacon och ost, eller om jag är hemma en banan eller en bulle.

  • farmoringer 28 mars 2011

    En parisersmörgås är också gott som nattamat tycker jag....:p

  • Lena 28 mars 2011

    Varma mackor gjord på tekaka skinka senap och mycket ost av slutas med pizzakrydda..
    Så himla gott och en kall öl förstås

  • daniely 28 mars 2011

    Filmjölk brukar det bli för mig dom flesta kvällarna man kommer hem mitt i natten

    Men ibland slinker även lite pytt i panna och gorbys piroger ner :)

  • chrisq 28 mars 2011

    (Y)jag brukar köra hemgjorda langos alltid uppskattat

  • pleta 28 mars 2011

    Nattamat? Nä, det blir frukost för min del.. typ McD för de brukar öppna ungefär när vi knatar förbi på väg hem! :p
    Fast nu har jag ju blivit lat och festar inte så mycket längre..

    Hemagjorda langos? Hur gör du dem? Jag älskar ju langos, det är vad jag lever på under Malmöfestivalen.

  • chrisq 28 mars 2011

    (Y)finns recept härinne med som är ok m vad gott det är har alltid en laddning i frysen

  • chrisq 28 mars 2011

    (Y)kan leta upp mitt eget till dig imorgon kram

  • wildlife 28 mars 2011

    Snabbmakaroner med pulverbearnaise och riven ost hade jag alltid som fylle/nattamat när jag var yngre... vet inte om jag skulle vilja ha det igen... {laugh}

  • Isia88 28 mars 2011

    Ost.

  • chrisq 28 mars 2011

    Skrivet av wildlife den 28 mar 2011

    Snabbmakaroner med pulverbearnaise och riven ost hade jag alltid som fylle/nattamat när jag var yngre... vet inte om jag skulle vilja ha det igen... {laugh}
    låter jätte äckligt o brist på fantasi i fyllan blääääää

  • wildlife 28 mars 2011

    Skrivet av chrisn den 28 mar 2011

    Skrivet av wildlife den 28 mar 2011

    Snabbmakaroner med pulverbearnaise och riven ost hade jag alltid som fylle/nattamat när jag var yngre... vet inte om jag skulle vilja ha det igen... {laugh}
    låter jätte äckligt o brist på fantasi i fyllan blääääää


    Ähh... nu är du känslig, det lilla jag kommer ihåg var att i fyllan var det kanongott! ;)

  • chrisq 28 mars 2011

    (Y)så full blir jag aldrig haha

  • wildlife 28 mars 2011

    Tror jag måste testa det nån dag och kolla hur det smakade... :)
    .....i nyktert tillstånd då... ;D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.