Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Dessert & kakleken

  • Gillsan 14 juni 2008

    Dammsugare

  • Disen 14 juni 2008

    :p Dajmglass

  • zonale 14 juni 2008

    Engelsk fudge

  • zonale 14 juni 2008

    Elsas rågkakor

  • farmoringer 14 juni 2008

    Skrivet av Dorisrecept den 13 jun 2008

    Ursäkta men jag måste bara få fråga varför sånna här lekar inte läggs in under just lekar? Jag tycker lekar kan vara kul men jag vill ha dom under just lekar. :)


    Det beror väl på att den som startade leken inte tänkte på att man ska kolla under forumprat vilken kategori man ska starta sin tråd.......Förhoppningsvis så ser Lind och company att det finns lekar under matprat så att de kan flytta på denna tråd..

  • zonale 14 juni 2008

    Det förekommer regelbundet att lekarna inte hamnar där de ska. Enkelt avhjälpt om det är som du säger, farmoringer. Att ingen har reflekterat över det förut!?

  • farmoringer 14 juni 2008

    Skrivet av hubert06 den 14 jun 2008

    Det förekommer regelbundet att lekarna inte hamnar där de ska. Enkelt avhjälpt om det är som du säger, farmoringer. Att ingen har reflekterat över det förut!?


    Det är så enkelt. Mycket lättare också att söka efter en tråd man varit i om den skrivits in i rätt kategori...

  • Gillsan 14 juni 2008

    Drömmar

  • farmoringer 14 juni 2008

    Rabarberkräm

  • zonale 14 juni 2008

    Mandelkubb

  • farmoringer 14 juni 2008

    Budapestlängd

  • zonale 14 juni 2008

    Drömtårta

  • Gillsan 15 juni 2008

    Amarettobakelse

  • FarmorMaya 15 juni 2008

    Elefantbrownies :p

  • zonale 15 juni 2008

    semifreddo

  • zonale 15 juni 2008

    osttårta

  • zonale 15 juni 2008

    apfelstrudel

  • annwin66 15 juni 2008

    Det finns väl en sida för lekar!!!

  • Gillsan 15 juni 2008

    Hej! Allihopa tyvärr vet jag inte varför denna lek har hamnat på fel. Hoppas att ni kan ha förståelse
    med det. Man gör ju inte detta med flit fast vissa tror nog det. Sorry kan ej göra något åt det.:o
    :'(Mvh Gillsan:p

  • Gillsan 15 juni 2008

    Lussekatt

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.