Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

GAAAAAAH!!!

  • licketi 21 november 2009

    Skrivet av Tant_Anita den 21 nov 2009

    Gordon Ramsay är en person som går mig fullständigt på nerverna. Maken till kolerisk människa får man leta efter. Man skulle kunna tro att han satt fast med kulorna i ett skruvstäd.

    Sen är det förståss den falska, flamsiga, tramsiga, läpp- och bröstopererade, urblåsta Carolina Gynning. Båda hennes hjärnceller har tagit permanent semester.

    Bengan Fritiofsson ska vi bara inte tala om... Hur ofta har han inte stått och raglat och fyllesluddrat i tv4's morgonprogram när han har presenterat viner? Vad han gör på sin fritid sk*ter jag i, men han kan väl för f-n se till att vara nykter åtminstone när han är i tv?


    Wow, det är verkligen olika vilka personer man ogillar. Jag skulle inte säga att jag tycker om Gordon Ramsay, jag är dock väldigt road av hur tuff han försöker framstå, jag skulle vilja skrika nån i ansiktet så spottet flyger!

    Jag gillar Carolina Gynning! Från början var hon verkligen helt bimbo men nu senaste åren har hon blivit en rätt sympatisk människa tycker jag. Hon verkar vara öppen, ärlig och ta livet med en klackspark! Jag blir glad när hon är med nånstans :P

  • redd 21 november 2009

    TV3 "stjärnkock" Alexander Nilson, maken till inkompetent människa i tv har jag sällan skådat, hade ju varit förlåtligt om han var okay i köket men nu kan du ta en kock ifrån vilket kök som helst och få samma/bättre resultat.
    Men vägen till framgång i media går ju inte genom talang enligt ryktet.....

    Sedan har vi ju politikerna som ljög för en hel generation i förra valet som förtjänar div. intressanta operationer..

  • festmaten 21 november 2009

    Jag är själv från Skåne, men.........

    Carolina Gynning.... oooohhhh, va haaaaarlit!!!!!!

    och

    Olle Jönsson, tror han heter så, han med hatten i Lasse Stefans.......
    dansband :-(

    ( varför sitter jag här o retar mig på dem över huvud taget ?????? )

  • boz1965 21 november 2009

    Skrivet av matboxen den 21 nov 2009

    ...( varför sitter jag här o retar mig på dem över huvud taget ?????? )


    För att du inte kan låta bli? :p

  • jimboz 21 november 2009

    Linda Rosing och Carolina Gynning besitter ju helt klart första platsen i dummeri..Tänk att man har lyckats hitta 2 obegåvade bimbosar i TV rutan under samma Millenium .

  • boz1965 21 november 2009

    Skrivet av jimboz den 21 nov 2009

    Linda Rosing och Carolina Gynning besitter ju helt klart första platsen i dummeri..Tänk att man har lyckats hitta 2 obegåvade bimbosar i TV rutan under samma Millenium .


    Men ärligt? Bimbos, kvinnliga eller manliga, är inte särskilt svåra att hitta. Det är bara att sätta in en annons om att man söker medverkande till en dokusåpa. :p Det finns massor av personer i begåvningsreserven som gärna ställer upp.

  • kattgnag 21 november 2009

    TUR att jag inte är nån tv-fantast.
    Måste anstränga mig för att komma på nån....
    Carola när hon pratar - absolut inte när hon sjunger. Den sångrösten går inte av för hackor.
    Men vid intervjuer o liknande när hon skall uttala sig om olika saker tar jag ibland handen för ögonen och kikar mellan fingrarna.
    Undra varför:o

  • mep 22 november 2009

    Ett välkänt ordspråk:
    Säg inte något om någon annan, förrän du har provat att gå i deras skor.

  • Linlock 22 november 2009

    Familjen Wahlgren med Pernilla i spettsen.. "Hej mamma, jag har en ny hårfärg" får mig att spotta skrika och stänga av tv:n:@... Hela familjen verkar så härligt klämkäck att jag bara älskar att störa mig på dem!

  • Skogis59 22 november 2009

    Gaaaaah!
    Så skriver man ett långt inlägg om vilka man ogillar och gillar så lägger servern av... F-n i h-e:@

  • boz1965 22 november 2009

    Skrivet av Skogis59 den 22 nov 2009

    Gaaaaah!
    Så skriver man ett långt inlägg om vilka man ogillar och gillar så lägger servern av... F-n i h-e:@


    Been there! Done that!

    Därför skriver jag, vis av skadan, numera mina långa inlägg i Notepad eller Word först och sen klipper jag ut texten och klistrar in den i "inmatningsrutan". Skulle det sen skita sig och servern ballar ur så har jag texten kvar och kan försöka igen en stund senare. :)

  • Sakate 22 november 2009

    Skrivet av mep den 22 nov 2009

    Ett välkänt ordspråk:
    Säg inte något om någon annan, förrän du har provat att gå i deras skor.


    Så sant!
    Det sägs även att sånt du stör dig på hos andra är ett direkt budskap till dig själv om något du inte är nöjd med hos dig själv på något sätt.
    Hör t.ex. Kay Pollack och Roberto N Keppe (integral psykoanalys heter det visst om jag inte minns fel) .

  • mynt113 24 november 2009

    fredag em. slår man av radion,och när Maud Olofsson är på tv:n byter jag kanal

  • The_mama97mia 24 november 2009

    Kom på några till.
    Runar Sögård.
    Pastor Stanley Sjöberg.
    Ulf Ekman igen
    Knutbys Kristi Brud Åsa Waldau

    Som ni kanske förstår instämmer jag med en del föreg talare ang Carola.

  • boz1965 24 november 2009

    Ja, jag begriper inte hur Carola får plats med alla möjliga åsikter om allting i sina två hjärnceller, som nån annan skrev tidigare. :p

  • lilas 24 november 2009

    Skrivet av Linlock den 22 nov 2009
    Familjen Wahlgren med Pernilla i spettsen.. "Hej mamma, jag har en ny hårfärg" får mig att spotta skrika och stänga av tv:n:@... Hela familjen verkar så härligt klämkäck att jag bara älskar att störa mig på dem!


    Håller absolut med dig! Pernilla och hennes mamma är bara för mycket av allting!:(
    Någon jag däremot gillar är Carina Berg:):)

  • Mistys 24 november 2009

    Carina Berg (L)(L)(L)

  • hansdotter 24 november 2009

    Jag tål inte att se vuxna (???) människor som är så kändiskåta att de gör vad som helst för att få vara med i tv. Jag tänker på alla dessa dokusåpor som får mig att gå i taket!!!

  • escarboucle 24 november 2009

    Gert Fylking!
    Usch han är så dryg, snuskig och gubbsjuk så det är äckligt! Han är anledningen till att jag inte lyssnar på RIX FM för kl 10 på morgonen.

  • boz1965 25 november 2009

    Skrivet av escarboucle den 24 nov 2009

    Gert Fylking!
    Usch han är så dryg, snuskig och gubbsjuk så det är äckligt! Han är anledningen till att jag inte lyssnar på RIX FM för kl 10 på morgonen.


    ÄNTLIGEN!!! :p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.