Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

GB-glass nostalgi

  • lennali 8 mars 2008

    Den stora glass tiden närmar sig. GB har en sida med alla sina sorter från 60-talet till 00-talet.
    1967 kostade den dyraste glassen 1:25 och den billigaste 0:75 öre. Vilken nostalgi att sitta och titta på alla dessa sorter som fanns när man var i 10-års åldern. Jag saknar Cassatapinne och Pistagepinne, vad saknar ni?
    http://www2.gb.se/nostalgi.asp

  • irrevirre 8 mars 2008

    Jag saknar Minty!

  • irrevirre 8 mars 2008

    Minty fanns 1980! Och Skate och Toffé skanar jag mmmmmmmmmmm... .

  • farmoringer 8 mars 2008

    Jag saknar inget för jag har alltid gillat piggelin och den finns kvar....(Y)

  • tantdrake 8 mars 2008

    Cassata (L)

  • bakakaka 8 mars 2008

    Nötpuck, ananassplitt och igloo apelsin.

  • tantdrake 8 mars 2008

    jaaaaa!!! igloo apelsin! helorange i mun i flera timmar

  • lennali 8 mars 2008

    Skrivet av tantdrake den 8 mar 2008

    jaaaaa!!! igloo apelsin! helorange i mun i flera timmar


    Jag gillar dina svar "tantdrake" får mig alltid ett gott skratt :D

  • tantdrake 8 mars 2008

    :p får då och då rådet att uppsöka någon av våra doktorer för medicinering....:D men de kan inte göra så mycket åt genfel och taskig uppfostran???? :D

  • lennali 8 mars 2008

    Skrivet av tantdrake den 8 mar 2008

    :p får då och då rådet att uppsöka någon av våra doktorer för medicinering....:D men de kan inte göra så mycket åt genfel och taskig uppfostran???? :D


    Besök absolut ingen doktor, inget fel på dig, jag lovar. Jag vill nämligen i fortsättningen ha möjligheten att kunna läsa dina roliga och dräpande svar (bara positivt) :p /Lena

  • tantdrake 8 mars 2008

    :p tursamt jobbar jag med kirurgdoktorer med specialiteer som urologi, övre gastro, nedre gastro och kärlkirurgi...så de har ännu inte hittat mej (Y)

  • lennali 8 mars 2008

    Skrivet av tantdrake den 8 mar 2008

    :p tursamt jobbar jag med kirurgdoktorer med specialiteer som urologi, övre gastro, nedre gastro och kärlkirurgi...så de har ännu inte hittat mej (Y)


    Hej igen
    Nu MÅSTE jag gå och lägga mig, ska jobba i morgon, klockan ringer 06.00. Men forts. gärna tandrake.
    God natt på er alla/Lena

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.