Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

GBP och Englandsresa

  • Tillberga 26 augusti 2008

    på torsdag morgon flyger jag och mina jobbarkompisar till Guernsey. Jag är "lite" orolig hur jag kommer att kunna äta som GBP opererad
    Någon som har erfarenhet ?

  • fiolida 26 augusti 2008

    Har inget svar, men undrar vad GBP opererad är..? Får man ställa en sån fråga, är det personligt så behöver du inte svara om du inte vill.

  • Tillberga 26 augusti 2008

    nej då de är inte så personligt Fast de är mycket personligt....svammel

    Gastic byepas
    man gör en omkopling av tarmen och tar bort stor del av matsäcken
    för att minska i vikt
    jag har gått ner 75 kg och väger nu 61kg så himla underbart

  • Lindanemon 26 augusti 2008

    Du är så duktig!!! (Y)

    Men varför skulle det vara ett problem i England? Förstår nog inte frågeställningen riktigt...:o

  • fiolida 27 augusti 2008

    Oj wow! Får gratulera! Vad härligt för dig! :):D

  • Tillberga 27 augusti 2008

    fet mat och söt "mat" går inte
    likså vitt bröd kan vara ett problem

  • The_mama97mia 27 augusti 2008

    Hej, England är ju inte ett kulinariskt paradis precis. Kom just hem från Glasgow och får nog säga att du får hålla utkik efter typ Kinamat.
    Jag fick Chips (flottiga osaltade o konsistens som potatismos) till allt. Ibland kan man få mashed potatoes till. Jag åt också ngn steak pie som nog är OK för dig om du petar bort pajdegen liksom. Grönsaker lyste med sin frånvaro, fick kokta ärter och morötter nån gång.
    Men Guernsey - där borde ni ju kunna hitta bra fiskresturanger men då kan det nog kosta plenty. Jag åt mest på pubar, dom hade ju liksom Dagens... till hyggliga priser.
    Ta reda på så mkt du kan om lokala resturanger på resmålet innan. Sök på nätet eller kolla på biblioteket om resguider.
    Om du ser Chief Inspector Barnaby kan du väl ta hans autograf???
    /Mvh Mia

  • Tillberga 31 augusti 2008

    har nu varit har i flera dagar och jag mar sa bra sa
    har kunnat ata alla mal nar jag skall
    :'( MEN VAR AR GRONSAKERNA (N)
    och sa sag det att dom odlar sa mycket gront pa den har on:(

    nu ar det snart frukost.....yogurt, myssli, farsk frukt, agg rostat lite grovre brod och te stekta tomater (ja dar var ju en gronsak)

  • The_mama97mia 31 augusti 2008

    håller med dig fullständigt, var sjutton var grönsakerna???

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.