Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Gratis presentkort på kick (Obs!)

  • Maripoosa 11 december 2008

    Hej!
    Vet att många irriterar sig på inlägg som detta men jag vill bara tipsa om en hemsida man kan få presentkort ifrån om man är aktiv där någon minut varje dag. Jag tyckte det var bra såhär i julklappstider :) jag känner själv en tjej som har fått ett hemskickat till sig så det är inget lurendrejeri!

    Det är inget tvång att värva vänner, man kan klicka på länkar och göra gratiserbjudanden också. Men jag tänkte att om någon här intresserar sig för skönhet (presentkort på tex. kicks) kan ni lika gärna hjälpa mig i farten?

    Här har ni några referenser! http://www.gratismakeup.se/References.asp

    Kopiera denna adress så hjälper ni mig närmare ett presentkort: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=159864

    Tak snälla ni för att ni läste :)

  • anluk 11 december 2008

    Hade gärna hjälpt dig men är tyvärr redan medlem.... Själv är jag medlem på gratisbio.se och har lyckats skrapa till mig 2 presentkort på 300 resp 500 kr på Cervera

  • Maripoosa 11 december 2008

    Skrivet av anluk den 11 dec 2008

    Hade gärna hjälpt dig men är tyvärr redan medlem.... Själv är jag medlem på gratisbio.se och har lyckats skrapa till mig 2 presentkort på 300 resp 500 kr på Cervera


    Vad roligt, grattis :)

  • Gnurf 11 december 2008

    Jodå, skönhet är ju trevligt. Människor med vacker insida är underbart. Skönhet har däremot
    I N G E N T I N G med makeup att göra.....:D

    Sluta konsumera onödigt krafs !!

    (Y)

  • KramisGumman 11 december 2008

    vad har detta med mat göra?? ragga folk för få något???

  • KramisGumman 11 december 2008

    Menar inte bli så arg, men kunde inte låta bli skriva...sorry. :o

  • Maripoosa 13 december 2008

    Skrivet av KramisGumman den 11 dec 2008

    Menar inte bli så arg, men kunde inte låta bli skriva...sorry. :o


    Det är därför denna tråd ligger under "övrigt" (sådant som inte hör hemma någon annan stans)

  • elpatron 13 december 2008

    Skrivet av KramisGumman den 11 dec 2008

    vad har detta med mat göra?? ragga folk för få något???


    Löjligt inlägg, det finns säkert 1000 trådar som inte har med mat att göra. Kolla alla lekar tex. Om sina nagelband, Amaryllis, julsaga, bocken i gävle m.m. Har dom med mat att göra?

    Så länge inte det är förbjudet här så skriver man om vad man vill, men helst under rätt rubrik.
    För min del tycker jag det är smart att ta upp det på en forumsida om det är legalt, säkert några som nappar på det (Y)

  • sarah10 14 december 2008

    Hade gärna hjälpt dig men är redan medlem!
    Kan bara säga att det maripoosa skriver är sant.
    Det är ganska kul oxå!
    Kan i allafall tipsa om systersidan gratiskläder där man samlar poäng till ett presentkort på hm helt gratis naturligtvis
    (hoppas du inte är medlem där maripoosa så jag inte missunnar dig nåt)
    så jag läggen in min personliga värvningslänk och hoppas att någon kan ha nytta av den

    http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=108400

  • Maripoosa 22 februari 2009

    Är inte medlem där.. Jag hjälper dig nu direkt och blir medlem genom din länk :)

  • sarah10 7 mars 2009

    Tack!!!
    Har förresten fått presentkort från bägge dessa sidor!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.