Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

hem trevligt

  • anluk 7 februari 2008

    jag vann 300 kr i dag på en skraptävling som vår lokala tidning har! Det var ju lite skoj.

  • MammaModesty 7 februari 2008

    jag vann på trav igår... köpte en andel på v64 för 50kr o van ca 140kr.. sånt är trevligt... :D
    sen blir det rally här i helgen och mycket folk... sånt är roligt för bygden... :D
    sen det bästa av allt... solen skiner och det är jätte fint ute.... ! (Y)
    önskar alla en bra dag!!!

  • evaldo 7 februari 2008

    Jag är lite bättre från min förkylning, det är trevligt tycker jag.

  • Kristiina 7 februari 2008

    Min dotter blev sparkad av en häst igår, på foten, och idag har vi varit och röntgat den och den var inte av eller skadat på annat sätt, det tyckte vi båda två var skönt!:)

  • pehrzonflickan 7 februari 2008

    Har fått i ordning i min nya lägenhet...

  • kex 7 februari 2008

    Min sambo har dammsugat :D (Y) (L)

  • Kicki8 7 februari 2008

    Min diskar nu(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

  • lennali 7 februari 2008

    Min rara mamma har gjort en stor kastrull med bruna bönor, så kära dottern fick några portioner att stoppa i frysen, nu är det bara att inhandla lite bogfläsk.

  • Forsen 7 februari 2008

    Min mamma ringde och bjöd oss på middag i morgon. Så skönt att slippa laga mat på fredagskvällen efter jobbet, att hon sedan skulle koka palt gör ju saken bara bättre, har hon dessutom gjort blodpalt så är det jackpott!

  • irrevirre 7 februari 2008

    På lördag börjar FESTEN för en schlagernörd som jag!
    Dessa lördagar framåt kommer jag endast att umgås med andra likasinnade:-)
    På lördag blir det hos kompisar med JÄTTEBILD och hus så vi kan vräka på.
    HÄRLGT!

    En annan sak var att vi äntligen fick se solen här i Malmö idag. Undrade först vad det var för lampa!

  • 7 februari 2008

    var på stan och fikade med bästisen

    oxå, jag beställde ett filter till kameran vecka 40!! det har varit strul fram o tillbaka med det, har klagat endel, och idag så kom det!!

  • pingu 7 februari 2008

    Beställde ett par toksnygga byxor i från Frankrike för ett par veckor sedan och idag kom de och de satt perfekt!

  • doris08 7 februari 2008

    Jag har nått min målvikt idag, äntligen!(Y)

  • Ekorrungen 8 februari 2008

    Ska hem te mina föräldrar å se Let's dance o kanske äta nåt gott:p

  • styvan 8 februari 2008

    Det är äntligen Fredag igen, jippi!!!:p(Y)

  • kex 8 februari 2008

    Har köpt tulpaner o stjärngräs + påskliljor i kruka :)

  • Svesse60 8 februari 2008

    Har blivit rejält förkyld och känner mig jätte hängig. Därför ska min man fixa middagen idag, yippie! (L)(Y)

  • gittan47 8 februari 2008

    jag och min man skall åka till riga i lättland i maj med våra bästa vänner som vi fira 20 år tillsammans. Det är roligt(Y):D

  • Lisabet 8 februari 2008

    Besökte min lilla mamma idag. Hon är 89 år och bor på ett äldreboende. Idag var hon glad och då blir jag glad. Andra dagar känner hon inte igen mig och då blir jag ledsen.

  • Okänd 8 februari 2008

    Äntligen fredag, det glädjer mig.Ikväll blir det att snaska gott i tv-soffan och bara mysa.
    TREVLIG HELG ALLIHOPA HÄR PÅ KLUBBEN.(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.