Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Kaffestugan öppen!

  • Lange 27 maj 2008

    Nu har vi haft premiär öppning på Kaffestugan och det gick över förväntan.
    Utan annonsering förutom en artikel i lokaltidningen så hade vi "tillräckligt" många gäster. Man måste lära sig att göra saker rationellt och hitta sätt att förenkla arbetet för jösses vad vi var trötta första kvällen!!
    Vi kommer att ha öppet på helgerna fram till skolan slutar och sen kör vi på heltid oj oj.
    Imorgon kommer ett glatt gäng som bokat in landgångar och cheesecake. Nu väntar jag bara på Matklubben medlemmar som ger sig till känna......(Y):D:)(H)

  • anluk 27 maj 2008

    Har jag vägarna förbi så lovar jag att jag skall komma in. Hade ni någon hemsida?? Körbeskrivning??

  • majamia 27 maj 2008

    Grattis och lycka till! Hoppas att solen kommer stråla hela sommaren lång, har jag vägarna förbi tittar jag in om! :D

  • tina62 27 maj 2008

    Du får ge en vägbeskrivning så man hittar när man har vägarna förbi. ( under semestern )

  • Lange 27 maj 2008

    Jag ska måla skyltar så fort jag bara hinner så blir det skyltat från närliggande orter. Det ligger i Dalsland men närmsta städerna är Uddevalla och Vänersborg. Skicka mig ett meddelande varifrån ni kommer så skickar jag en närmre vägbeskrivning.(Y):p

  • MammaIrene 27 maj 2008

    Var ligger den någonstans?
    Är det i närheten av Udevalla museum eller torp? I så fall kanske vi tittar in för dit kommer vi nog så småningom. vi bor ju faktiskt bara 5 mil från UDevalla.....

    LYcka till!!!!(Y)

  • irrevirre 27 maj 2008

    Vad kul! Kan man se vad ni har på nätet?
    Tyvärr tror jag inte vi har vägarna uppåt där men jag önskar ett Stort Lycka Till!

  • lennali 27 maj 2008

    Önskar er lycka till.
    Lena

  • evaldo 27 maj 2008

    Det v ar roligt att höra att det blev succé första dagen. Synd bara att vi bor så långt borta, men någon gång ska det väl passa så vi kan ta en kopp i kaffestugan. Mvh Yngve(Y):D

  • festmaten 10 augusti 2008

    Hittade den här tråden som också handlar om kaffestugor. Lycka till Lange!

    Här nere i Skåne kan jag tipsa om
    Kaffestugan Annorlunda, ligger vid Stenshuvud.
    Och Skånes äldsta kaffestuga som är Andrarums kaffestuga
    Granne med sistnämnda ligger detta, som är väl värt ett semesterbesök:
    www.verkalangan.nu

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.