Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ketchup

  • epi 10 januari 2008

    (N) Ketchup är något som många inte kan vara utan.
    Mina barn älskar ketchup. Om de fick bestämma gick det säkert åt en flaska i veckan.
    Blä jag tycker det är otäckt även om det är i maten. Har många gånger fått lämna mat pga att de gjort korvstroganoff eller köttfärssås med det i.:o

  • 10 januari 2008

    gillar heller inte ketchup(N)
    inte senap heller för den delen(N)

  • anluk 10 januari 2008

    Ops, jag är nog som dina barn(L) Älskar ketchup, och i korvstroganoff och köttfärssås är det med när jag lagar det:o

  • Okänd 10 januari 2008

    Hej.Här har ni en som gillar ketchup.(Y)(Y)

  • Hjotrongull 10 januari 2008

    Blääääh(N)(N)(N) Här kommer en till som inte gillar ketchup!!

  • MammaModesty 10 januari 2008

    jag använder ketchup som "krydda" i ex korvstroganof men det ska absolut inte vara för mycket så ja säger nog både (Y) och (N)

  • lennali 10 januari 2008

    Ketchup tack, i både köttfärssås och korvstroganoff.

  • Lena 10 januari 2008

    Ja tack till ketchup använder den flitigt i mat lagning (Y)

  • barnbarn 10 januari 2008

    Jag gillar ketchup .Men jag vill inte ha ketchup till allt som en del vill.

  • farmoringer 10 januari 2008

    ja till ketchup men inte till allt. ibland på pastan ibland som kryddning i sås.

  • jas65 10 januari 2008

    Kanske Heinz ketchup till makaroner eller spagetti myn det går nog bara 1 flaska per år inkl då jag har barn här.

  • Lilljeppe 10 januari 2008

    Jag använder ofta ketchup som krydda i maten. Det ska oftast bara vara någon matsked. Tror inte man kan känna att det är ketchup i när man har i lite. Skulle inte överleva utan ketchup:p

  • Mojsan 10 januari 2008

    Ketchup... (Y) Har ketchup till nästan allt.... mums

  • snoffy86 10 januari 2008

    Äter sällan nåt där man kan ha ketchup till, men när jag väl tar så blir mycket, älskar ketchup och heniz ska det vara. Något som är riktigt gott med ketchup är pyttipanna! kan inte äta pyttipanna utan ketchup:p Och till stuvande makaroner är det helt galet gott (Y)

  • Mojsan 13 januari 2008

    (Y) använder ketchup även till potatis och korv .. mums

  • Nettie 13 januari 2008

    älskar Heinz ketchup, speciellt till pytt i panna och spaghetti(Y)

  • Amber 13 januari 2008

    Jag tycker om ketchup. Både i mat samt på pasta. :p

  • Aspholme 13 januari 2008

    Tomatpuré i matlagningen

  • pehrzonflickan 13 januari 2008

    Latmans käk efter en lång dag...pasta med massor av ketchup. Ketchup på hamburgare och korv är ett måste tillsammans med massor av senap. Över köttfärssås och korvstroganoff. Felix orginal är godast.

  • evaldo 13 januari 2008

    Senap och ketchup är ett måste i matlagning, går inte att undvara.
    Sen beror det på sort vilket man vill ha, stark eller lite mildare, det finns mycket att välja på.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.