Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Knytis

  • kajsa36 9 december 2008

    Hej!!!
    Jag och min man tänkte överraska några "nya"vänner som jag aldrig har varit till förrut.... :p
    Och jag tänkte det kunde vara trevligt att ha något med sig...
    Något lättare snacks som jag kan förbereda hemma och enkelt servera på plats..:D

    Några förslag???

  • ida85 9 december 2008

    någon god matpaj, snittar med olika smakinnehåll! Sen kan man ju även baka någon god efterrätt, tex någon god & enkel kladdkaka ! (L)

  • MatAnders 9 december 2008

    Kanske några goda smördegs piroger eller kycklingspett man kan gnaga på?

  • Eery 9 december 2008

    nån av mina goda salsor i en vacker burk. perfekt "matpresent", med lite nachos till så är det bara att börja äta:p

    Pico de Gallo

    Piri pirisalsa

  • Boundin 9 december 2008

    I dessa juletider är det ju gott att ha med sig lite hemmagjord tryffel eller någon god kola :) eller en adventskaka kanske?

  • kajsa36 9 december 2008

    puffeli puff

  • Mellanbellan 9 december 2008

    Gör grönsaksstavar av gurka, morötter, selleri, paprika osv och en god dip till
    Dip på turkisk youghurt

  • segerwitch 9 december 2008

    :p Det här har jag ofta tagit med som en liten present, det har blivit mycket uppskattad:D

    Beef jerky cowboy style (torkat kött)

    Man kan lägga dem i en cellofanpåse(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.