Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ladda hem kokboken

  • dillan 5 maj 2008

    varför får jag felmeddelande när jag ska ladda hem min kokbok? :o:'(
    Jag laddade hem den en gång för att testa och då hade jag inte så mycket i den, men det går inte att göra det igen.:(

  • dillan 5 maj 2008

    Det blir detta felmeddelandet som jag får upp. :o

    Detta fel (HTTP 500 - Internt serverfel) innebär att webbplatsen du besöker har ett serverproblem som gör att webbsidan inte kan visas.

  • susaer 5 maj 2008

    Hej!

    Jag har precis samma problem. Har laddat ner kokboken en gång och då gick det bra, men nu får jag samma felmeddelande som du.....:'(

  • dillan 7 maj 2008

    Jag har skrivit till dem ang. problemet men har inte fått svar ännu, men det kommer säkert.

  • dillan 8 maj 2008

    Jag har fått besked om att de skulle titta på det snarast. Så nu dröjer det nog inte länge tills vi kan uppdatera våra kokböcker.

  • Klingan 8 maj 2008

    Lite tråkigt att det inte fungerar. Lite smidigare att ladda hem kokboken och skriva ut än att skriva ut ett recept i taget. Ungefär hälften av mina recept kom inte med när jag laddade hem min kokbok.

  • susaer 12 maj 2008

    Hej igen!
    Jag kan fortfarande inte ladda hem kokboken...Har ni också kvar felet?? Kan det vara min dator som inte har rätt program? Hälsningar Susanne

  • dillan 24 maj 2008

    Jag har kontakt med de som sköter om det.
    De arbetar på det men har inte hittat felet.
    Men skriv ni också och berätta om felet så kanske det går fortare.
    Tryck på "Kontakta oss" som finns längst ner på sidan. skriv och berätta om problemet.

    Dillan

  • stinta 24 maj 2008

    Det finns fler trådar ang problem med kokboken

    *Nu måste det bli ordning på Min Kokbok
    * Nedladdning av kokbok

    Mitt problem är att jag får hem kokboken men 2 av mina recept finns på varje sida. (N) Registret är ok och två tre första sidorna men sen är allt samma
    Jag har provat tre gånger med samma resultat, men nu kanske jag skulle få samma svar som ni har fått:o

  • dillan 3 augusti 2008

    JIIPPIE
    Nu kan jag ladda hem kokboken igen , äntligen har jag fått det åtgärdat.

    Hoppas att det löst sig för er andra också.

    Kram
    Dillan

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.