Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Lyssningstips Radio

  • MissLo 17 september 2009

    Ni som har små barn, barnbarn eller tycker om små barn, lyssna på barnradion i P4, kl 17.45 så garanterar jag att ett stort leende kommer att sprida sig över era läppar. :D
    Underbara ungar på 5-6 år som kallar sig Ljudpatrullen ger sig ut på jakt efter olika ljud. Dom är väldigt duktiga och jag helt enkelt ääääälskar att lyssna på dem (L)

  • boz1965 17 september 2009

    Och för er som gillar 60- och 70-talsmusik kan jag tipsa om Gamla Godingar 94,5.

    De når ju inte hur långt som helst med sin lokalsändare, så därför finns de också på webben. Min kompis i Canada brukar också lyssna på dem.

    Adressen är: http://www.gamlagodingar.se/gg/gg.nsf/Streamer?ReadForm

  • Elvira98 17 september 2009

    Missa inte Mammas Nya Kille! P3 onsdagar 16-18. Patrik från Pite är bara bäst, tätt följd av folklivsforskaren Job!:D

  • zudette 17 september 2009

    Skrivet av Elvira98 den 17 sep 2009

    Missa inte Mammas Nya Kille! P3 onsdagar 16-18. Patrik från Pite är bara bäst, tätt följd av folklivsforskaren Job!:D


    Har du hört han som tävlar i "på måfå"..... fast det är ju inte säkert, man vet ju aldrig om han tävlar- det kan ju hända så där helt plötsligt...... på måfå..........

  • Elvira98 17 september 2009

    Jotack!
    Vet inte om man ska skratta eller skratta ännu mer! Hur Bengt Strömbro kan behärska sig är för mig en gåta.

  • Majainorr 17 september 2009

    Håller med er ovanför - "Mammas nya kille" äger!(Y)(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.