Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Mat Tina, Mat Niklas eller Nils-Emil....

  • pehrzonflickan 20 januari 2008

    Vilken matkändis gillar ni bäst? jag gillar Mat Tina och han i "Vad blir det för mat".

  • lennali 20 januari 2008

    Nils-Emils mat gillar jag, jag är en riktig husmanskost fantast.

  • Okänd 20 januari 2008

    Gordon Ramsay(Y)

  • Okänd 20 januari 2008

    Samma som lennali(Y)

  • irrevirre 20 januari 2008

    Tina är min absoluta favorit.
    Nils-Emil gillar jag mycket också.
    Bland "utlänska" kockar blir det Jamie. Fast det konstiga är att även om han visar läskande rätter blir det inte av att jag lagar dom. Vet inte varför. Tinas recept däremot lagar jag massor av.

  • lenajeanette 20 januari 2008

    Vad svårt att välja när det finns så många som är så himla bra och underhållande;
    Jamie Oliver, GordonRamsay, Tina, Niklas, Nigella, Leila och alla som var förr på tv 4 Pelle, Johan Sörgård m fl.

    Man får alltid tips och ideér när man kollar matprogram.
    Jättebra inspirations källa.

  • Aspholme 20 januari 2008

    Nils-Emil, så klart. Enkla och goda maträtter

  • irrevirre 20 januari 2008

    Skrivet av IrreVirre den 20 jan 2008

    Tina är min absoluta favorit.
    Nils-Emil gillar jag mycket också.
    Bland "utlänska" kockar blir det Jamie. Fast det konstiga är att även om han visar läskande rätter blir det inte av att jag lagar dom. Vet inte varför. Tinas recept däremot lagar jag massor av.



    Åhh, jag glömde Leila!

  • Smulpajen 20 januari 2008

    Tycker alla matprogram är roliga att se på. Men lagar deras mat gör jag nästan aldrig. De gånger jag gjort det blir det inte lika läcker som i rutan.

  • Suddisen 20 januari 2008

    Mat Tina , Leila och han i vad blir det för mat

  • anluk 20 januari 2008

    Har också så många favoriter så det är svårt att välja, men German i Landgång är nog min favorit med stort F.

  • evaldo 20 januari 2008

    Tinas mat gillar jag, inte bara maten, utan hon är kul att se i aktion vid spisen, hon är alltid glad och trevlig.

  • Nettie 20 januari 2008

    Mina favoriter är Tina, Jamie Oliver och Gordon Ramsey(Y)(Y). Det är fart och fläkt
    hos alla tre tycker jag:p

  • farmoringer 20 januari 2008

    Jag gillar han som är med i nåt jaktprogram och är skådespelare också. Just nu kommer jag inte ihåg vad han heter...Och jag är väldigt imponerad av han i USA nånstans som håller på och grillar hela tiden. Han har tre, fyra olika grillar på gång hela tiden...

  • MammaModesty 20 januari 2008

    Skrivet av farmoringer den 20 jan 2008

    Jag gillar han som är med i nåt jaktprogram och är skådespelare också. Just nu kommer jag inte ihåg vad han heter...Och jag är väldigt imponerad av han i USA nånstans som håller på och grillar hela tiden. Han har tre, fyra olika grillar på gång hela tiden...


    Du menar Per Morberg... han är min favorit också... han är bara så skööön... det får bli mitt svenska val... när det gäller utländska så är det två kockar som heter Ainsley Harriot och James Martin ... svårt att hålla sig till bara några när det finns så många.... (Y)

  • farmoringer 20 januari 2008

    Ja, just han menar jag. Ja han är super alltså...

  • Lena 20 januari 2008

    Mat Tina(Y)

  • Snorkfroken 20 januari 2008

    Några av mina favoriter är Gordon Ramsay, Jamie Oliver, Nigella, Per Morberg, Leila och Nils-Emil (Y)

  • pehrzonflickan 20 januari 2008

    Ja, per moberg menade jag. Han kanske inte lagar den bästa maten, men hans program är så skööna!

  • irrevirre 20 januari 2008

    Skrivet av anluk den 20 jan 2008

    Har också så många favoriter så det är svårt att välja, men German i Landgång är nog min favorit med stort F.


    JAAA,. hur kunde jag glömma kära German! Jag älskar German.(Har föresten lagt in ett recept här "Germans Gyros")

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.